20 weken echo...part I

Vanmorgen de 20 weken echo gehad, maar niet alles even goed kunnen zien wat we moesten zien.

Mevrouw lag zo dat bijna de helft van het lijstje bij de verloskundige niet ingevuld kon worden. Gelukkig hart, hoofd en ledematen allemaal in orde maar alles vanaf de longslagader naar beneden was niet tot nauwelijks te zien. Niet genoeg om te beoordelen.

Puur door de ligging niet te zien, dus we moesten ons vooral geen zorgen maken. Dus woensdag ben ik er weer voor deel II

Ik zit nog steeds onder het startgewicht (bijna 2 kg) en nog niet heel veel te zien qua buik. Hoe gaat het bij jullie qua kilo's en cm's?

Naja zolang het geen vervelende reden heeft is t alleen maar leuk dat je twee keer mag kijken toch:)?!

Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen en zit nu dus ongeveer op mijn startgewicht. Wel een duidelijke rond buikje hier hoor (*trots*)! En gaat nu ook echt hard! Cm's weet ik eigenlijk niet, niet gemeten:)

Ze maakt het jullie nu al moeilijk:). Fijn dat wat ze konden zien goed was!

Ik ben Totaal 7 kilo afgevallen, waarvan er nu 2 zijn bijgekomen. Hopen dat het zo blijft :).
Mijn buik groeit behoorlijk. Lijk nu 6 maand zwanger, en dan moet ik nog zo lang :-(. We wachten rustig af...

Gelukkig dat het tot zover goed is en dat je woensdag nog een keer mag kijken..eigenwijze dame al hihi..
Wij hebben dinsdag de 20wk echo,ben echt zo benieuwd.we weten het geslacht ook nog niet..uuhh ben al ongeveer 6kilo aangekomen,best veel bedenk ik me nu..en heb al een flinke buik..en ben ik pas op de helft..

Terug
Bovenaan