20 weken echo van ons meisje& Een Bad bevalling.

Hallo meiden,

Wij hebben gister onze 20 weken echo gehad, met 20 Weken + 4 Dagen. Wat was dit mooi zeg! We zagen onze meid helenmaal met der voetjes in der eige mondje, ze was zo lenig, en ze was met haar grote teen aan het spelen hahahha, ook heeft ze hele mooie lange vingers, der wijsvingertje was al 1,5 centimeter. En alles is goed tot nu toe, alles zit er op en eraan!
Ook heb ik gevraagd in het ziekenhuis, of ze hier in beverwijk een bad hebben om eventueel in te bevallen, en Jahoor! Ze hebben een bad, dus wij gaan overwegen om het in bad te proberen(mocht hij vrij zijn als ik beval) heerlijk, geen extra kosten, lijkt me wel wat! suc6 mieden met jullie zwangerschap mamakimmie

 
he meis geweldig dat alles goed is met jullie meid, en top dat er een bad terbeschikking is dat je eventueel in bad kan bevallen, ga er nog lekke rvan genieten voor je het weet ben je aan de laatste loodjes bezig, ik mag nog ongeveer 8 weken dus schiet al op

liefs
 
Heyhey, Dankjewel. Ja ik geniet er elke dag van, alleen vind ik die 9 maanden erg lang duren haha het lijkt wel 100 jaar! Maarja, ik zal vast niet de enigste zijn. en ja in bad bevallen lijkt me echt wel wat, het trekt me wel aan.. denk ook dat het relaxer is, en meer ontspanning geeft. Jij ook nog even genieten he de laatste 8 weken. Liefs kim
 
Terug
Bovenaan