20 weken echo van onze docher

A

Anoniem

Guest

wat ik hier precies op moet zien weet ik ook niet het ging zo snel + ik vond deze foto's onduidelijker als die van me zootje

foto 2   hier kan je het wel redelijk zien     het witte zijn de botten
links zie je het hoofdje en dan langzaam naar rechts toe heeft ze allebij haar armpjes omhoog boven haar hoofd       duze deze foto is wel goed te zien

foto 3 dit moet schijnbaar het gezichtje zijn   maar ook dat kan ik niet zo goed zien eigenlijk   maargoed

foto 4 dit is van de onderkant gezien je kijkt tegen de billetjes aan   links een beentje   rechts een beentje en in het midden het geslacht         eeeeeen meiddddd

grappig he. wij mogen morgen en ja ze moeten er wel bijvertellen wat je ziet want anders is het echt een beetje gokken bij sommige foto's.

Hoi soraya,
leuk die echo's van je dochter.
hoe gaan jullie haar noemen?
of houd je dat liever voor jezelf?
gr lisette

quote: sorayaenjustin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 14:23:43'));

foto 3 dit moet schijnbaar het gezichtje zijn   maar ook dat kan ik niet zo goed zien eigenlijk   maargoed

ik heb al een paar echo;s van het hoofdje van ons kind en bij jou zie ik duidelijkeen oogkasje en in het midden het neusbot en daaronder het kinnetje!!

leuk hoor

gr mama van MD

Ik vind het meestal ook erg moeilijk om te zien, maar als ze erbij zeggen dat alles goed is, geeft je dat toch weer een heerlijk gevoel!
Het is leuk om te zien, geniet er maar lekker van!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan