20 weken echo was goed!!

Ja dacht dus dat ik al een bericht had gemaakt dat mn 20 weken echo goed was maar zag hem er niet bij staan dus denk dat ik het toch vergeten was....wordt zeker vergeetachtig...hhihihihih

Maar de echo van afgelopen maandag was goed....konden geen ahrtafwijking zien want mn dochter heeft dat wel mn zoontje niet en deze waarschijnlijk ook niet.
En ze konden nu duidelijk zien wat het was en we krijgen dus een jongen er bij....

Heb mn vorige zwangerschao door ziekenhuiopnamen en hellp veel stress gehad en waarschijnlijk medem daar door een huilbaby gekregen en dat was dus mn zoontje heb zo ontzettend veel problemen met hem gehad en zelf nu is het af en toe nog zwaar omdat ie zoveel negatieve aandacht kan vragen.
In mijn hoofd zit gewoon dat jongentjes veel moeilijker zijn en veel huilen dus ik had gewoon een gevoel ik zal we leen meisje krijgen maar dat isdus neit zo en maak me nu al best druk om hoe het straks zal gaan ben eigenlijk heel erg bang.........het is allemaal zo negatief hoe ik het de vorige keer heb meegemaakt dat ik er neit positief over kan denken maar ik hoor ook van bepaalde moeders op school dat juist hun dochter zo moeilijk en huilerig was en hun zoontje dus juist heel erg rustig en lief........ Dus ben erg bang...daar komt het op neer..... heb gelezen dat je echt zoveel mogelijk stress moet vermijden en lekker relaxt doen leuke dinge doen en zo dan komt het goed...... dus dat hoop ik ook echt en probeer me dus ook neit druk te maken over de rest van mn zwangerschap.... mn vorige zwangerschappen waren echt heel erg vanaf 30 weken ivm mn hoge bloeddruk en dus hellp ... hoop dat het dit keer allemaal goed onder controle blijft en de baby zeker tot 37 weken blijft zitten.......ik hoop eht zoooo

Iemand ervaring met het verschil tussen hun zoon en dochter??
Waren juist de jongens makkelijker of de meisjes en veel stress gehad tijden de zwangerschap???

Was even goed wle heel blij hoor met de goeie echo......en het idee dat we een jonge krijgen ben ik ook wle aan gewend maar was wel schrikken heb er gewoon gemengde gevoelens over....maar vind het sowieso wel erg leuk..zolang het geen huilbaby is...maar zal vast geen 2e huilbaby krijgen....denk ik...en hooop ik oook vooral
 
Hoi! gisteren heb ik ook een goede echo gehad!! waar ik me nog over verbaasde en ook nog een opmerking over heb geplaatst is bij ons ook gebeurd, het geslacht was niet zichtbaar....

Ik ben zwanger van de eerste dus uit eigen ervaring spreek ik niet, maar meisjes zijn toch veel temperamentvoller dan jongens wat betreft huilen? een jongentje moet ook veel meer uitgedaagd worden en laat veel over hem heen komen, dat is tenminste de ervaring van mijn moeder en het zusje van mijn schoonzus die al jaren in het ziekenhuis op de kraamafdeling werkt en nu bijna verloskundige is!

 
Hoi Angela-dennis,

Gefeliciteerd met de goede echo! Ik hoop dat je de komende tijd je zorgen opzij kunt zetten en lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap! Je moet maar zo denken; geen kind is hetzelfde! Het komt vast allemaal wel goed en dan heb je je misschien voor niks zorgen gemaakt! Geniet van het moment en denk positief!!
Zet m op!
 
Ik heb twee jongens en een meisje (oudste)
Mijn dochter (echt een wens van mij bij de eerste) is heel pittig en niet altijd even makkelijk daarbij komt dat ze hyper intelligent is. Leuk denk je dan maar dat is ook lastig want ze heeft immer een weerwoord.Toen kreeg ik een zoon en dacht ik jee wat moet ik met een jongen maar mijn eerste zoon is zooo lief en zo goeiig dat ik niet wist hoe ik het had zo lief als hij is. Maar hij heeft wel een spraak en taal probleem, logopedie enz en daardoor is hij wel wat achter. Mijn tweede zoon is een temperamentvol baasje en loopt weer meer op schema dan zijn broer.
Dus het hangt niet van het geslacht af maar van het karaktertje. Ik hoop voor jou dat jij net zo'n lief mannetje krijgt als die ik heb gekregen, al zijn ze me alle drie even veel waard.
 
Hoi gefeliciteerd met de goede uitslag van de 20 weken echo.
Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik veel stress door de scheiding van mijn ouders (35 jaar getrouwd geweest).
Ze hadden veel ruzie en ik maar bemiddelen en mijn moeder opvangen enz...
Mijn zoontje is waarschijnlijk daardoor wel iets eerder geboren met 36.6 en met een gewicht van 2580 gram.
Maar verder was het een makkelijke baby alleen had ie veel temperament.
En nog steeds hahaha.
 
Terug
Bovenaan