20-weken echo was top

Gister de 20-weken echo gehad en alles wat helemaal top.
We hebben er echt van genoten. Zo fijn om ons kleine wondertje weer even te zien. Lekker klein eigenwijs drolletje :)
Ons ukkie ligt gezellig in stuit, maar dat had ik tijdens het trappen al wel gemerkt. Ligt heerlijk op mama's litteken te trappen en kan dan ook niet echt zeggen dat ik ervan geniet.

Daarna ook een gesprek met de gyn gehad. Had ik eigenlijk veel meer van verwacht. Weet namelijk al dat we een keizersnede gaan krijgen, heb er al 2 gehad, en had daar wel wat vragen over. Mijn jongste kwam er redelijk levenloos uit en ik ben best bang dat dat nu weer gebeurt. Het enigste wat de gyn zei, was vind je het gek als je zo eruit getrokken wordt. Dus kan er wel weer vanuit gaan, helaas :(

Wilde ook mijn sterrilisatie bespreken, maar daar deed hij ook raar over. Hij zei, als ik een vrouw die net bevallen is van haar eerste kind vraag of ze zich wil laten sterriliseren dan zeggen ze allemaal ja! Maar ik heb straks 3 kindjes en kan het lichamelijk gewoon niet nog een keer aan!! Maar als er iets is met dit kindje dan kan je je bedenken. Nou, als er iets is met dit kindje ga ik geen ander kindje nemen om de ander te vervangen!!
Vond het niet zo leuk allemaal.

Met 36 weken moet ik weer terug voor het plannen van de keizersnede en dan neem ik lekker weer mijn eigen gyn!!!

Voor de rest gaat het trouwens heel erg goed. Zit lekker in me vel, en ben super gelukkig.
Wordt wel een beetje gek van mensen die over me buik zeuren. Ben je nog maar 20 weken?? Ja, nog maar 20 weken en geen kilo aangekomen.
Ga je het straks allemaal wel redden met 3 kindjes. Grrrr!! Ja, dat ga ik zeker en bemoei je lekker met je eigen leven.
Zo gek van de bemoeials!

Sorry voor me lange verhaal :)

Liefs,
Angel

Fijn dat alles goed gaat!!!! Ene het trappen herken ik wel. Heb geen oude operatiewond zitten, maar kan mijn voorstellen dat het niet fijn is. Ben nu 22 weken zwanger en met de dag lijkt het schoppen wel sterker te worden.

Geniet lekker en niks aantrekken wat andere mensen zeggen

x yvonne

Terug
Bovenaan