20 weken echo! weten jullie 't??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Begin februari is t zo ver en mag ik de 20 weken echo doen, natuurlijk in 1e instantie om te kijken of ons kindje gezond is voor zover ze dat kunnen zien natuurlijk.

Maar nu weet ik eigenlijk niet of ik het geslacht zou willen weten,
Ene kant wel want ik wordt met de dag nieuwsgieriger haha, maar om het een verassing te laten lijkt me ook zo mooi...

Wat zijn jullie voor of tegens? ben heel erg benieuwd naar jullie reactie

Liefs Masrya

Hai!
Ben nu zwanger van de tweede en we weten ook niet wat het gaat worden. Bij de eerste wisten wij het ook niet en dat vonden we een leuke verrassing!!
Het is ook erg leuk om twee namen te kiezen en er lekker over te fantaseren.

Mijn man wilde het nu eigenlijk wel weten, maar wil dan niet dat iedereen het weet. Aangezien ik een erge kletskous ben, kan ik daar toch mn mond niet over houden, dus hebben we ervoor gekozen om het niet te willen weten.

We wachten nu dus weer in spanning af!!

Veel succes met het maken van je keus.
Gr Antoi

Hallo meis,

Als eerste wil ik zeggen, dat je een geweldig plaatje hebt!!!!!! Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het ook geprobeerd heb om het te krijgen( nadat ik het van jouw gezien had) maar het lukt mij niet. Wil je het misschien vertellen?? Het is echt leuk.
Maar dan nu een antwoord op je vraag.

Wij wilden het bij de eerste echt weten. Ik ben gewoon super nieuwsgierig ingesteld. Maar toen ik het eenmaal wist, had ik ook een ander gevoel bij mijn kleintje. Alsof ik al meer een band had.
Ik vond het geweldig om te weten en we willen dat nu bij de tweede weer. Ik kan gelukkig wel goed mijn mond houden.
En als je het over een verassing hebt, ik vond de bevalling op zich al een verassing genoeg! Ik was toch wel benieuwd hoe hij eruit zou zien.

Veel plezier met je echo

Groetjes

Ik heb onze 20 weken echo al gehad, en ja wij weten wat het is.
Het is eigenlijk wat Suno zegt, je hebt toch een andere band omdat je nu weet wat het is.
Mijn vriend zei vanaf dag 1 al dat hij wilde weten wat het is , hij voelt zich dan meer betrokken bij de zwangerschap.

Terug
Bovenaan