20 weken echo, zo opgelucht,

Hallo allemaal,

Vandaag naar de verloskundige geweest, weer naar de kleine geluisterd. En alles was goed.

Daarna naar de echoscopiste voor de 20 weken echo.

Ook daar was alles helemaal goed, heb weer heerlijk van de kleine kunnen genieten.
Het wordt een jongetje, Dit gevoel had ik al vanaf het begin.

ben toch super erg opgelucht dat alles er goed uit zag. na de eerste 14 weken veel stress en misselijkeheid.

succes met jullie echo's

kus sarina

Wat fijn dat alles goed was,en nu lekker genieten.
Ik weet van mezelf dat ik na de 20 weken echo ook pas echt kan gaan genieten en wat ga kopen...

En wat leuk dat jullie een jongen krijgen lekker iets liefs kopen en genieten nu he!!!

Liefs

Hey,

Fijn dat alles goed is. Ik zit nu in de zenuwen, want wij hebben vanmiddag de 20-weken echo. Ben erg benieuwd of alles in orde is en wat het gaat worden. Mijn gevoel zegt een jongetje...
Het is idd pas na de 20 weken echo dat ik ook echt ga genieten denk ik. Ik voel tot nu toe nog geen leven en dan is het ook allemaal nog wat onwerkelijk vind ik. Dus we zullen zien!

Groetjes Marissa

pfff ik kan ook niet wachten tot de 20weken echo..
as woensdag heb ik um..
heeft wel lang geduurd hoor.. maar ik ben dan ruim 22 weken... dus heb ik lang genoeg gewacht vind ik zelf hahah...
hoop dat alles goed is.. maar stiekum ga ik er gewoon van uit dat alles goed is... als er iets mis is ga ik me dan pas zorgen maken..
groetjes femster

Zoooo, wij hebben het achter de rug. De 20weken echo. Het was echt heel mooi. Alles was prima en we hebben een dvd'tje mee gekregen met beelden erop. Kunnen we nog eens nagenieten van ons kleine wondertje!!
Succes meiden, die hem nog niet gehad hebben...

Groetjes Marissa

hoihai,
vandaag ook de 20wekenecho gehad... geweldig zeg..
alles is helemaal goed, ons kleintje heeft alleen een erg dik buikje.. maar dat was niet iets war we ons echt zorgen om moeten maken volgens de verloskundige..
maar echt geweldig om even in men buik te kijken..
ben helemaal in de wolken..
liefs femster

Hoi hoi

Ook ik heb de 20 wk echo gehad hellemaal super
was het.Blijft toch spannend maar gelukkig was
alles goed.Onze meid was heerlijk aan het bewegen
zodat ze eerst helemaal geen bloedbanen kon meten.
Later werd ze gelukkig iets rustiger, net zo druk als haar moeder
zei mijn man.Voor iederen die nog moet heel veel succes.

Groetjes anita 21wk en 6dgn.

Terug
Bovenaan