20 weken echo

<p>Ik ben zó zenuwachtig voor de 20-weken echo!! Ben er al paar dagen ziek van. Lijkt me verschrikkelijk als je 20 weken bent en dan te horen krijgt dat er iets mis is ?</p><p>Nog iemand die zó zenuwachtig is/was?!</p><p> </p>

Is er een reden voor dat je zo bang bent dat er iets mis is?
De 20 weken echo blijft spannend, ik ben nu 31 weken zwanger van de 2e en ook ik heb er best wel tegenop gezien.
Ik denk dat iedereen er wel huiverig voor is.
Probeer het toch maar een beetje over je heen te laten komen, en dan zal je zien dat alles goed is.
Heel veel succes! 
Groetjes Siska.

Jahoor ik zag er ook tegenop. Week lang nachtmerries van gehad ook, maar alles was helemaal in orde gelukkig. Het hielp mij overdag wel om te denken ; je weet het niet dus je kan er ook nog niks tegen doen. En ook deze gedachte dat niet gelijk alles heel erg zou zijn heeft mij geholpen. Tegenwoordig is medisch gelukkig veel mogelijk. 
Maar goed, snachts had ik er geen controle over en gingen mijn dromen alle kanten op. 
Mag je al bijna? 

[quote quote=10118880]Jahoor ik zag er ook tegenop. Week lang nachtmerries van gehad ook, maar alles was helemaal in orde gelukkig. Het hielp mij overdag wel om te denken ; je weet het niet dus je kan er ook nog niks tegen doen. En ook deze gedachte dat niet gelijk alles heel erg zou zijn heeft mij geholpen. Tegenwoordig is medisch gelukkig veel mogelijk. Maar goed, snachts had ik er geen controle over en gingen mijn dromen alle kanten op. Mag je al bijna?[/quote]
Over 6 weken pas haha maar heb er nu al angst voor.. terwijl tot heden alles goed is. We hebben wel over 5 weken de geslachtsbepalingsecho dus als dan nog alles er goed uit ziet is miss ook beetje geruststelling.

Wat heb je de geslachtsbepalingsecho dan laat. Als dat maar 1 week voor de 20 weken echo is. Kun je die niet wat naar voren halen? Zou al vanaf 16 weken moeten kunnen, en het kan eerder te zien zijn als je geluk hebt.

[quote quote=10118962]Wat heb je de geslachtsbepalingsecho dan laat. Als dat maar 1 week voor de 20 weken echo is. Kun je die niet wat naar voren halen? Zou al vanaf 16 weken moeten kunnen, en het kan eerder te zien zijn als je geluk hebt.[/quote]
Geslachtsbepaling echo bij 17 weken en paar dagen en de 20-weken echo bij 19 weken.

Ik had  vandaag mijn 20 weken echo en vond het ook super spannend... maar het was zo fijn om ons kindje weer te zien op het scherm! Ondanks dat je miss regen op ziet ...probeer er ook van te genieten dat je je kleine weer kan zien:)

Misschien is het verstandig om je angsten met je verloskundige, huisarts of psycholoog te bespreken? Je maakt namelijk wel enorm veel topics aan waarin je je angsten beschrijft. Denk dat je je ook wat prettiger voelt als je er met iemand over kunt praten.

Terug
Bovenaan