20 weken echo.

<p>Hey!</p><p>keken jullie ook zo op tegen de 20 weken echo? Ik vind het echt super leuk om de kleine weer eens te zien, maar ik vind het zo spannend?!  Aankomende maandag hebben we de 20 weken echo! </p>

Hoi! 
Ik ben ook een beetje nerveus voor de 20 weken echo, ik heb de echo as dinsdag.
vind ook super leuk om te kijken hoe hij is gegroeit maar vind het ook wel enorm spannend haha! 
Wanneer heb jij voor t laatst naar de kleine gekeken?
Succes maandag!!

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ja, vond de 20 wekenecho spannend. Heb ook tot aan dat moment eigenlijk in zenuwen gezeten. Ik ben nu 27 weken en heb binnenkort de 30 weken groeiecho (medische indicatie, maar meer uit voorzorg) ben dus weer best zenuwachtig, ook omdat ik van iedereen om me heen hoor dat mijn buik te groot is.
Bij de 20 wekenecho kwam niets geks naar voren, het was echt een opluchting. 
Heel veel succes!  

Nee, ik zag niet tegen de 20 weken echo op. Natuurlijk kan er vanalles mis zijn maar waarom zou je daar vanuit gaan? Ik vond het een heel bijzondere echo..

@gebruiker 521: wat grappig, ik hoor dat ook van iedereen. Ze zeggen allemaal: weet je wel zeker dat het 1 is? Ben je niet al veel langer zwanger? Mijn bui is ook echt groot, en zullen ook groei echo’s krijgen. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Ik ga er ook maar vanuit, maar soms zijn het van die momentjes...
@smpje: de laatste keer dat wij hebben gekeken was met 11 weken! Vanaf komend weekend ben ik 19 weken en aankomende maandag dus de echo! Jij dinsdag, ik ben erg benieuwd?!! 

@gebruik978 oh dan snap ik de spanning nog meer! Wij hebben nog met 15 en 16 weken een pretecho gedaan. Voor ons was het wachten iets minder lang! Knap hoor ik kon dat niet. Je weet dus ook nog niet wat het word? Wil je het dan wel weten?   Ik ben zaterdag 20 weken en wij krijgen zoals te zien was bij de 2 vorige echo s een kleine man ??  maar blijft als nog spannend haha!
laat je het weten?  Ben erg benieuwd ?

Terug
Bovenaan