20 weken echo

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik weet dat dit onderwerp wel meer te spraken is gekomen, maar ik heb dit eigenlijk nooit eerder gelezen.</p><p>Vandaar de vraag van mij .. vandaag heb ik de 20 weken echo gedaan, mijn vriend wilde het perse weten. We zouden t op een briefje laten schrijven, maar hij bleef kijken en dacht dus ook een jongen. Terwijl we het eigenlijk pas thuis zouden bekijken. Ik werd simpelweg gewoon chagrijnig van hem, dat hij zo ging grijnzen. Wat bleek thuis dus een meisje.. ongeacht wat het werd hoopte ik op een gezonde baby! Maar, nu voel ik me dus schuldig , omdat ik zelf ook dacht dat het een jongetje zou zijn. Hebben meerdere aanstaande mama's dit? Of ben ik nu de enige.. die niet aan voelt wat ze op de wereld brengt ... </p><p> </p>
 
Ik had echt geen flauw idee wat het zou worden. Ik geloof best dat er mensen zijn die het echt aanvoelen en dat vind ik altijd heel bijzonder klinken, maar bij ons was het echt duidelijk doordat we een piemeltje en balletjes zagen en niks geen aangevoeld geslacht. Als je het mij de dag voor de geslachtsbepaling had gevraagd had ik denk ik een meisje gezegd.
Niet schuldig voelen joh! 
 
Je hebt sowieso 50% kans om het goed te hebben. Daarom voelen/voorspellen mensen het zo vaak ook goed. Ik geloof er niet helemaal in eerlijk gezegd.
Overigens heb ik het zelf ook verkeerd gegokt /"gevoeld" :p
 
Wij wisten pas het geslacht met de geboorte. We dachten een jongetje, zoals ook bijna iedereen in onze omgeving. En na de geboorte bleek het een meisje ? was even heel verbaasd, maar ach, kan me daar niet druk om maken! Geniet van je zwangerschap! 
 
Ik was ook overtuigd dat het een jongen zou zijn. Heel de kant van mijn man heeft jongens. En wij krijgen toch echt een meisje.
Zolang het gezond is, is dat het belangrijkst toch. Maar mijn man baalde toch wel een beetje ?
 
Ik wist zeker dat we 2 meiden zouden krijgen. Ik riep nog dat ze me na de bevalling wel op konden nemen als we 2 jongens zouden krijgen, want dat zou ik nooit geloven. Duidelijk 2 piemeltjes hoor! Haha! Ik snapte er geen bal van. Ik heb tientallen keren tussen hun beentjes gekeken, maar het kon niet missen. Nu ben ik weer zwanger en ik gok toch weer op 1 meisje. Zal dus wel een jongen worden ;)
 
Wij waren er ook heilig van overtuigd dat het een jongen zou zijn. Toen wij hoorde dat we een meisje kregen moesten we beide lachen omdat we er zo in geloofde. Een meisje was net zo welkom en ik hou nu nog net zoveel van die kleine ukkepuk als toen ik dacht dat het een jongen was.
Je hoeft je eigen echt niet schuldig te voelen! Want zo zie je maar je bent niet de enige. 
 
Wij waren er ook heilig van overtuigd dat het een jongen zou zijn. Toen wij hoorde dat we een meisje kregen moesten we beide lachen omdat we er zo in geloofde. Een meisje was net zo welkom en ik hou nu nog net zoveel van die kleine ukkepuk als toen ik dacht dat het een jongen was.
Je hoeft je eigen echt niet schuldig te voelen! Want zo zie je maar je bent niet de enige. 
 
Terug
Bovenaan