20 weken ECHO??

A

Anoniem

Guest

Welke vrouwen willen praten over hun ervaringen met de 20-weken echo?

Ik ben journalist en ben erg benieuwd hoe vrouwen zo’n echo na 20 weken zwangerschap beleven.

Hoe vond je het om je kindje te zien? Waarom wilde je zo'n echo laten
doen? Hoe ben je door de verloskundige of door het echobureau
voorbereid op de echo?

Wees niet bang: je reactie komt zeker niet zomaar in een reportage terecht of zo!

Hoi,

Ik wilde je eigenlijk erop attenderen dat je een oproepje plaatst op de site zwanger WORDEN, en niet zwanger zijn....de vrouwen die hier zitten willen dolgraag een 20 weken echo, maar zijn helaas nog niet zwanger. Jou oproep kan dus ook verkeerd vallen aangezien de meiden hier dolgraag een kindje zouden willen. Ik verzoek je dan ook hiermee in het vervolg op te letten. Ik vind dit niet erg subtiel naar de vrouwen toe hier. Gelukkig ben ik een van de zeer gelukkige vrouwen die zwanger IS, maar genoeg vrouwen hier dus niet.

Succes met je onderzoek verder,

groeten, Sweety

Ben ik met je eens sweety! Ik ben een van de vrouwen die inderdaad zwanger wil worden, na een overleden dochtertje te hebben gehad. Vond het wel even pijnlijk om eraan herinnerd te worden dat waar zij aan gestorven is, op de 20 weken echo te zien was. Ik wil daar best over praten, maar dan moet mijn hoofd er wel naar staan. En als ik op dit forum zit, dan is dat niet echt zo, dan hoop ik over een week te kunnen zeggen dat ik zwanger ben en dan pas eens aan deangstige weken te beginnen tot die 20 weken echo. Want voor mij is die opnieuw heel erg belangrijk....

Terug
Bovenaan