20 weken echo

<p>Heeft er iemand al de 20 weken echo gehad? Ik ben zo benieuwd! uiteraard of alles goed is... ik voel namelijk nog steeds niks. <br /><br />en kunnen ze het geslacht bekendmaken? Of zijn er mensen waarbij ze het niet konden of willen vertellen? ben benieuwd! <br /><br /></p>

Ik ben nu 15+5 zwanger, 8 maart de 20 weken echo gepland staan! Heel spannend, maar vooral zin om de kleine weer te zien omdat de laatste echo 12 januari was ivm Corona. Dan gaan ze inderdaad ook kijken of het een jongetje of meisje is en ze lopen het hele lichaam langs kijken of er afwijkingen ed zijn!

Niks voelen is niet gek hoor, miss ligt je placenta aan de voorkant? En meestal zien ze het geslacht wel, komt vast goed!

Van de week de 20weken echo gehad, gelukkig was alles goed bij mij. Ook het geslacht was goed zichtbaar. Ze hebben heel uitgebreid naar van alles gekeken, maar toen ze naar het ruggetje wilde kijken lag hij er niet goed voor, dus hebben ze me een paar keer op en neer laten springen in de hoop dat Feutje zou draaien. Uiteindelijk ook gezien dat de huid netjes dicht zit.

Ik ben nu 19+2 en ik voel ook nog steeds niks! Ik probeer me daar ook niet teveel zorgen om te maken, omdat ik ook veel gelezen heb dat het nog we langer kan duren. Volgende week heb ik de 20 weken echo. Wij krijgen dan ook het geslacht te horen. Zo spannend, maar ook wel zin in!

Bij mij ging de 20 weken echo best oke. Hij lag helemaal op een balletje zo ver mogelijk onderaan in de baarmoeder en controle door echoscopiste was niet makkelijk. Het duurde even maar het is toch gelukt en zelfs in deze houding geslacht kunnen zien! Ik denk dat het niet veel voorkomt dat dit niet zichtbaar is en je mag er altijd naar vragen.

Hoi!! Alles was goed en we krijgen een zoontje! 
Mijn placenta ligt helemaal aan de voorkant, wat dus verklaard waarom ik nog steeds niks voel. Ik ben nu 20 weken en 3 dagen. 

maar gelukkig is alles goed met de kleine man :) 

Terug
Bovenaan