20 weken echo

Hallo allemaal


Hier weer eens een berichtje van mij. Het is lang geleden dat ik iets op het forum heb geschreven maar ik heb een weekje bedrust gehad!!!!
Ik had verschrikkelijk veel buikpijn en ben nverschillende keren onderzocht in het ziekenhuis.
Daar dachten ze dat ik nierstuwing of galstenen had maar het onderzoek wees niks in die richting!!! gelukkig maar natuurlijk maarja waar komt die pijn vandaan???
Omdat we druk aan het verbouwen zijn dachten ze aan veel stress!!!! maarja dat wordt al snel gezegd .
Achteraf bleek het extreme bandenpijn te zijn die verergert werd door mijn drukke bezig heden bij de verbouwing.
AAngezien ik ook al een enorme buik heb met m'n 20 weken(zo erg dat mensen vragen   of ik binnenkort moet bevallen of dat het toch geen 2ling is)
werden de klachten hierdoor alleen maar verergert natuurlijk.
Maar nu krijg ik vandaag een 20 weken echo en kan ik dus echt zien of het er toch geen 2 zijn.
Op 18 april mag ik komen voor een pretecho en gaan we nog eens naar ons kleintje kijken.
Het geslacht wil ik trouwens niet weten maar ik heb sterk het gevoel dat ik een meisje krijg!!!!!
Wie van jullie heeft ook zo'n sterk gevoel daarover??? dat je het bijna zeker weet dat het een jongen of en meisje wordt??
Nou ik hoor het wel en ik ga lekker genieten van mijn echo vandaag.
Groetjes Claudia
 
He,

Wat rot voor je zeg. Bedrust, en juist als je aan het verbouwen bent. Ik hoop dat je nu niet meer zoveel last hebt. Sterkte in elk geval.

Ik weet ook heel erg zeker dat we een jongen krijgen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het een meisje zou zijn. Zo'n sterk gevoel. Ik praat alleen maar over hem en noem hem stiekum al bij zijn naam.
Ik zou het wel heel erg leuk vinden als het een meisje zou zijn, maar ik denk dat ik dan ook heel erg zou moeten wennen.

Wij willen niet weten wat het word. Lekker spannend.

Groetjes Diny
21 weken zwanger
 

Hoi hoi,

wat rot idd voor je. hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. Ik moet ook een beetje uitkijken. Ben pas 15 wkn zwanger en heb nu al soms last gehad van harde buiken! Dit komt waarschijnlijk wel door stress... Maar als dit regelmatig aanhoud, moet ik constant rusten! ERRUG!!!!!

Maar ik heb ook heel sterk het gevoel dat wij een jongen krijgen, al zou ik net zo blij zijn met een meisje. Weet het eigenlijk niet. Maar wij willen wel weten wat het gaat worden. Daarom laten wij met ongeveer 20 wkn weer een pretecho maken. LEUK!!!! Op de 9 mnd beurs hebben wij er ook weer een echo laten maken. Dan heb je toch weer ff goed het gevoel dat je echt zwanger bent en dat je je kindjes hartje hoort kloppen en ziet bewegen!

Nou, veel succes met alles en de verhuizing!

Liefs Cody
 
Terug
Bovenaan