20 weken echo

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ben even benieuwd wie er een 20 weken echo/screeningsecho heeft gehad.
Hoe hebben jullie dit ervaren en wat is er uitgekomen.
Graag hoor ik jullie verhaal.

Groetjes,
Fleur

Ik heb half juli een screeningsecho gehad en alles zag er gelukkig goed uit. De gynaecoloog heeft een en ander uitgelegd en nam er best de tijd voor. Ook de echo was haarscherp, dus we konden de baby goed zien.

Ik heb een uitgebreide 20 weken echo gehad in het ziekenhuis, ze hebben hier goed gekeken of er alles op en aanzit en of er geen afwijkingen zijn.
Ik vond het zeer prettig deze echo te hebben gehad

hoi fleur

ik heb bij mijn zoontje ook een echo gehad met 20 weken want mijn man en zijn vader hadden allebij 2extra vingers en wij wilden ook graag weten of hij dat ook had1 en ik wilde het ook heel graag vond het wel leuk om mijn kindje weer eens te zien!!!
de 40 weken duuren toch el zo lang..

oja mijn zoontje had ook 2 extra pinkies alleen dan zonder botje zijn al met 5 dagen weg gehaald!!

groetjes

Ik heb toevallig vandaag mijn 20 weken echo gehad en ze kijken heel
goed naar alles, o.a. het hoofdje of de hersenen zijn ontwikkeld, de
maag, de niertjes de blaas het hartje de ruggegraat de handjes,
beentjes etc. kortom alles wat ze kunnen constateren wordt goed bekeken
en het is een hele geruststelling als je hoort dat alles goed is.

Ook is het natuurlijk leuk om je kindje weer te zien

Hallo dames,

Gelukkig goede berichten zoals ik lees. Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of er dames zijn die hetzelfde hebben als ik. Bij de echo is gebleken dat mijn baarmoederwand verdikt is en de darmpjes lichtten op tijdens de echo wat er op duidt dat het kindje misschien bloed heeft ingeslikt, gezien ik de afgelopen weken  wat oud bloed ben verloren.
Ik hoor graag jullie verhaal.

Groetjes, Fleur

Even boven aan zetten. Ben zo benieuwd of er dames zijn bij wie dit ook is geconstateerd.

Terug
Bovenaan