20 weken echo!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Iedereen,

Ik ben nu 19 weken zwanger en over 1,5 week krijg ik de 20 weken echo en ben er nu al zenuwachtig voor. ik voel me verder wel goed heb wel tot nu toe elke keer lichtbloedverlies gehad maar ons kindje doet het goed, het kan zijn dat de placenta voor de baarmoedermond ligt maar dat kunnen ze pas bij de 32 weken zien, dat kan die bloedingen veroorzaken. Heb wel zin om ons kindje te zien maar toch voel ik de zenuwen goed.

Wie krijg ook al gauw een 20 weken echo en is misschien ook zenuwachtig?

Gr Fruit Girl

Hoi Fruitgirl,

Ik krijg over een 3 weken een echo,dan ben ik iets verder als 20 weken...
Ik ben er in zoverre zenuwachtig voor...dat ik me buiten dat ik me moe voel en last van hoofdpijnen heb niet echt zwanger voel..

Dit word mijn tweede en het is zo anders als met Robin (2jaar)...
Ook willen we graag weten wat het word,zodat ik lekker kan gaan shoppen in roze of blauw.....

Wat voor echo laat jij maken...wij gaan voor een 4-d echo...ben benieuwd...
Wil jij ook weten wat het word?

Groetjes van Meta de mv Robin (2) en 17 wkn zwanger...

Hoi Fruit Girl,

Ik herken je zenuwen! Ik had ze ook toen de 20 weken echo dichterbij kwam. (Ik ben nu 30 weken zwanger). Mijn lieve man zij dat het plankenkoorts zenuwen waren. En daar had hij helemaal gelijk in. Toen ik eenmaal klaar lag voor de echo waren alle zenuwen verdwenen!
Maarja, jij moet nog bijna 1 1/2 wachten, veel succes. Zoek een beetje afleiding, bij mij werkte dat.

groetjes, Ikky

Hoi Meta en Ikky,

META: :Ik moet naar het ziekenhuis voor de echo want het wordt nu ook gewoon vergoed door de verzekeraar, dus het wordt een gewone echo. Wij laten misschien ook nog een pretecho maken daar zijn we nog niet uit maar dat kan altijd nog. En wij willen niet weten wat het wordt het is een verassing en natuurlijk zijn we heel erg benieuwd maar ik wil het vol houden tot de kleine geboren wordt.

IKKY: ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en dat lukt me ook aardig hoor maar toch zijn de zenuwen sterker. Ach ja de weken vliegen ook voorbij voor dat ik het weet mogen we gaan ben heel erg benieuwd hoe het met ons kindje gaat en of dat alles erop en er aan zit.

Ben net naar de VK geweest voor de controle en alles is goed ons kindje doet het uitstekend hartje klopte goed en baarmoeder voelt goed aan ook de grote. Ondanks het feit dat ik weinig kan eten op het moment smaakt me gewoon niet ben ik toch 3 kilo aangekomen en dat was verder goed. Die kilo's maak ik me niet zo'n zorgen om dat gaat er wel weer af het belangrijkste is dat ons kindje het goed doet.

Bedankt voor jullie reacties en wens jullie nog een fijne zwangerschap toe.

Gr Fruit Girl 19 wk

Terug
Bovenaan