20 weken echo

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor de 20 weken echo. Nu mag ik 9 mei.
Ik ben dan 19 weken. Van een vriendin hoorde ik dat dit wel heel vroeg is, dat alles dan nog niet goed is ontwikkeld.
Een andere optie was als ik 22 weken was, maar ik moet op die datums werken.
Maar volgens haar is dat iets te laat. Ik weet het even niet meer, weten jullie hoe dit zit? en hebben meer meiden met 19 weken de screeningsecho laten doen?

liefs Suus

Onzin wat je vriendin zegt. Een week ervoor of erna kan prima anders zouden ze de afspraak natuurlijk helemaal niet met je maken. Er zijn maar weinig meiden die de afspraak precies met 20 weken hebben.  Zo hard gaat die ontwikkeling nu ook weer niet hoor in tijd van een week. Gewoon gaan dus. Indien de artsen het idee hebben dat ze bij 19 weken nog niet genoeg kunnen zien laten ze je gewoon nogmaals terugkomen.

gr.Ing

Hoi hoi,

Ben het met Ing eens ze maken die afspraak echt niet met je als je echt te vroeg zou komen. Zelf ben ik geweest en toen was ik 20,5 week zwanger. Maar dat is per persoon verschillend.

In ieder geval heel veel plezier met de echo.

Gr Fruit Girl 23 wk en 1 dag

Ik heb een screeningsecho gehad met 22 weken. Omdat ze toen niet alles konden zien moest ik bij 24 weken terug komen. Alles was goed en ze zag alles perfect. Dus te laat kan het zeker niet zijn.
Ik denk ook dat een vk wel weet of 19 weken te vroeg is. Dat zal heus niet, ik denk dat ze dan ook wel alles kunnen zien hoor.
Succes!

Nathalie 26 + 1

Ik heb de 20w echo gehad toen ik precies 19 weken was. En alles was heel goed te zien hoor.

groetjes,
Patricia
20w4d

Terug
Bovenaan