20 weken echo

hallo allemaal ben nieuw hier leuk om zo te kunnen praten over je zwagerschap .heb gister een 20 weken echo gehad en had me er erg op verheugt we willen heel graag weten wat het word omdat er bij ons in de fam allemaal meiden zijn hopen we een beetje op een jongen en ik ben nu zo'n beetje de laatste kans daarvoor .kijk begrijp me niet verkeert een meisje is ook welkom.maar met alleen maar zussen en nichtjes in de fam verheug ik me er zo op . maar gister was het dus eindelijk zo ver de 20 weken echo waar ze het kunnen zien maar helaas lag het met de benen over elkaar en was het dus niet helemaal duidelijk al zei ze dat het een jongen was maar nog niet honderd procent kom zien .  moet nu 18 mei terug komen omdat er meer niet duidelijk te zien was zoals de rug .ben aan de ene kant blij dat het een jongen word maar ben er ook nog niet helmaal zeker van dus nu maar hopen dat ze 18 mei meer kunnen zien groetjes miranda

Ohhh spannend!
Kan me goed voorstellen dat je een voorkeur hebt hoor, dat hadden wij ook!
Nou afwachten of het 18 mei te zien is!
Geniet lekker van je zwangerschap!
Groetjes Maaike
38 weken + 4 dagen zwanger.

Veel vrouwen willen dolgraag weten wat het is. Ikzelf ook, dus wat dat betreft kan ik helemaal met je meeleven. Bij onze eerste konden ze het ook niet zien ivm opgetrokken beentjes. Ik was toen echt wel een beetje verdrietig. Gelukkig hebben ze het later nog een aantal keer (heb groeiecho's gehad) goed kunnen zien, dus we wisten het vrij snel daarna.

En het is ook niet erg om een voorkeur te hebben. Tuurlijk cliche dat je het allerliefst een gezond kindje wilt, maar er is niks mis met een beetje voorkeur.  Ik dacht dat deze baby een meisje zou worden, net als onze eerste. Toen het een jongen bleek te zijn moest ik daar even aan wennen. Maar natuurlijk was ik er wel blij mee! Ik vind het soms nog steeds een raar idee dat ik een 'jongensmoeder' wordt, maar als je dan op straat zo'n klein ventje in een kinderwagen ziet zitten / liggen, smelt mijn hart hoor.

Groetjes, Marisa

Hoi allemaal, zijn er uberhaupt nog wel vaders/moeders die niets willen weten. De hele verrassing is er dan toch al vanaf? Of ben ik gek? Wij hebben er bewust voor de verrassing gekozen net als bij de 1e.

Groetjes

@ patty

ik ben nu 38w3d zwanger en wij weten het ook niet. moet nu toch echt wel toegeven dat ik erg nieuwsgierig word.
wat ik ook vind is dat als je kleertjes wilt kopen dat alles bijna jongen/meisje is en niet heel veel leuks voor unisex. vanochtend bij de prenatal had ik toch wel zoiets van... mmm.. nu was het wel makkelijk geweest. maar ben blij dat het nog steeds een verassing is.

voor iedereen die het wel weet ook dikke prima natuurlijk! je moet altijd je eigen gevoel volgen! en vooral genieten!

Hoi Miranda,

Wij hadden precies hetzelfde met deze zwangerschap. Bij de 20 weken echo konden we ook niet zien wat we zouden krijgen. Sinds gisteren weten we nu dat we een tweede zoon erbij krijgen.

Ook ik had het best leuk gevonden als dit een meisje zou zijn geweest. Stiekem had ik er ook best een beetje op gehoopt. Maar desondanks ben ik superblij met dit ventje. Denk ook wel dat ik meer een jongensmama ben.

En Patty, ondanks dat veel mensen willen weten wat ze gaan krijgen, blijven er genoeg verrassingen over vind ik. Bij Sven, onze eerste zoon, wilden we het ook graag weten omdat het ons wat meer rust gaf tijdens een turbulente zwangerschap. Ook nu vind ik het fijn te weten. Toen Sven geboren werd vond ik het nog een grote verrassing omdat je dan pas je ventje in het echt ziet. Je leert hem dan ook pas kennen en er zijn nog zoveel dingen die je dan pas leert.

Allemaal veel succes met de zwangerschap!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007, zwanger van nr. 2

Terug
Bovenaan