20 weken echo!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Begin februari is t zo ver en mag ik de 20 weken echo doen, natuurlijk in 1e instantie om te kijken of ons kindje gezond is voor zover ze dat kunnen zien natuurlijk.

Maar nu weet ik eigenlijk niet of ik het geslacht zou willen weten,
Ene kant wel want ik wordt met de dag nieuwsgieriger haha, maar om het een verassing te laten lijkt me ook zo mooi...

Wat zijn jullie voor of tegens? ben heel erg benieuwd naar jullie reactie

Liefs Masrya

Hoi,

Wij gaan de 20 weken echo wel doen, maar we willen het geslacht niet weten. Bij de eerste hebben we een pretecho laten maken maar wisten we het ook niet. Persoonlijk vind ik het een grote verassing als je het nog niet weet. En ach ja misschien is het handig om te weten ivm met kleertjes en kleuren voor de babykamer maar dat is ook alleen maar een praktische kant denk ik dan. Ten tweede als ik het wel zou willen weten zou ik het niet aan iemand willen vertellen, maar ik kan niet zogoed mijn mond houden in dat opzicht dus  dan zou ook iedereen het weten.

Maar  het is  leuk dat de keus er is.   Dus succes  met je beslissing!!    

Hoi,

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Wij laten wel een 20 weken echo doen en wij willen ook weten wat het wordt. Ik vind verassingen namelijk helemaal niet leuk.
We hebben al een dochter, dus het is misschien ook wel zo praktisch als we weten wat het wordt. We houden het ook niet geheim, iedereen mag het weten, ik kan mijn mond toch niet houden. Nou ja, het is voor iedereen natuurlijk persoonlijk.

Groetjes van Gea

Terug
Bovenaan