20 weken echo

Hallo allemaal,

Vanochtend de 20-weken echo gehad (ik ben nu 19wk en 2 dgn). Evenals bij de termijnecho had onze kleine uk geen zin om goed op de foto te verschijnen.

Maar veel belangrijker: alles ziet er heel goed uit. Er zijn geen afwijkingen gevonden. Alles ziet eruit zoals het hoort en alles functioneert zoals zou moeten. Dus dat is ook weer fijn om te weten. Uiteraard is het geen garantie en kan er altijd nog wat aan de hand blijken te zijn na de geboorte. Ook de metingen kwamen goed overeen met de duur van de zwangerschap.

En het was weer geweldig om dat kleine mensje te zien! Wij hebben in ieder geval weer heerlijk genoten.

Groetjes,
Leeuwtje

hallo
wat fijn dat alles goed was.
ik ben ook 19 weken en 2dagen zwanger.
ik moet maandag voor de 20 weken echo best spannend.
ik ben zwanger van mijn tweede jij dan?
fijne zwangerschap.
groetjes mascha

Hoi,
Wat fijn dat alles er goed uit zag! Wij hebben de 20 weken echo volgende week, vind het ook wel weer spannend hoor!
Ben nu 19 weken en 3 dagen en voel het sinds het weekend ook echt. Ook mijn vriend heeft het al voelen schoppen, echt heel speciaal!!
groetjes Suan

Hai!

Jammer dat de kleine zich niet goed liet zien maar wel fijn dat alles voorlopig in orde lijkt. Ik heb morgen de 20 weken echo. Ben  best zenuwachtig maar ook heel benieuwd.Vooral naar het geslacht want we willen het heel graag weten.
Ik heb er zelfs al twee keer van gedroomd! De eerste keer droomde ik dat het een meisje werd en dat ik erg verdrietig was omdat m'n vriend steeds voor de grap roept dat het hem niet uitmaakt welk geslacht het heeft zolang het maar een jochie is. Het voelde in mijn droom alsof ik hem teleurstelde. Sloeg nergens op want hij heeft net zo lief een meisje. De tweede keer droomde ik dat het een jongen werd maar dat de datum verkeerd ingeschat was en dat het op 17 juni zou komen (mijn verjaardag) in plaats van 6 augustus. Sloeg wederom nergens op! :) Geeft wel aan dat ik er erg mee bezig ben.
Morgen laat ik jullie weten hoe het is gegaan. Heb er zin in!

Liefs,

Marian

Hoi Vlinder,

Het is bij ons ook het 2e kindje. We hebben een zoontje van 1.5 jaar, hij is geboren op 2 augustus 2006 en was toen uitgerekend op 8 augustus. Nu dus op 4 augustus, we zijn erg benieuwd wanneer dit kindje zich aankondigt.
Hoe oud is jullie eerste kindje? Spannend morgen! Maar ook weer leuk om die kleine uk te zien! Veel plezier! En hopelijk is alles goed.

Groetjes,
Leeuwtje

hoi leeuwtje
wij hebben een dochtertje van 5 jaar zij is van eind novermber en was ook een paar dagen te vroeg.
ik vind het ook weer heel spannend allemaal het is toch al weer even geleden.
fijne zwangerschap
groetjes vlinder

Terug
Bovenaan