20 weken echo

Hoi allemaal!

ik sta te popelen om een 20 weken echo, ik wil zo graag weten wat het wordt!! Maar nu heb ik net gebeld met de kliniek (eerder kon ik geen afspraak maken zo ver vantevoren) en nu kan ik pas 9 juni terecht!!  Dan ben ik al in week 23! Balen hoor. Het is blijkbaar druk..
Bah.

Liefs Astrid

wat vervelend dat je nog zo lang in spanning moet zitten! Die laatste dagen moet je dan echt wegtellen. Ik hoop voor je dat 9 juni snel mag komen. Wij mogen op 22 mei voor de 20 weken echo, en willen ook graag het geslacht weten.

groetjes Peet,
17 wk. 6dg.

Hoi Astrid,

Dat is nog wel ver weg ja!!
Als je het zo graag wil weten dan laat je toch een pretecho maken. Het kost je dan natuurlijk wel wat, maar je kunt de echo dan ook gelijk op dvd vast laten leggen... leuk voor later!!!

Groetjes, Michele (17+5)

Hoi!

Ja, dat is idd vrij laat. Had ik in mijn vorige zwangerschap ook. Vanwege mijn vakantie die precies op de helft van mijn zwangerschap gepland stond. Maar bij 20+ weken zien ze wel altijd extra veel omdat eea dan al goed is ontwikkeld. Dus da's weer een voordeel.
Ik mag deze keer al vroeg, met precies 20w, Dat is op 23 mei,
Nou, geduld is een schone zaak he?

Hihi. Sterkte met wachten.....;-)

Liefs, Billie

Wij hebben de 20-weken echo op 22 mei! Echt spannend hoor! Bewust maak ik geen pret echo want dit wachten vind ik wel spannend! Iets om naar uit te kijken!

17 weken en 5 dagen.

Hey allemaal

Ja het schijnt overal zo druk te zijn want ik belde en moest ook een week langer wachten maar dat valt nog te doen he, wij willen het ook graag weten.
Komt goed even balen maar ja als da het ergste is he
groetjes Tamara

Wij mogen 23 mei voor de 20 weken echo. Gelukkig was het niet druk. BIj de eerste was ik 20w6d en straks 20w1d. Netjes op tijd en iets minder lang in spanning.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan