20 weken echo

Hallo,
De kans dat je slecht nieuws krijgt is heel klein. En als ze wat zien hoeft dat niet te betekenen dat het een afwijking is. Daarom doen wij de 20-weken echo niet. En als er wel wat te zien is dan kan dat ook nog weer bijtrekken (meestal zo). Een 20-weken echo geeft dus geeft zekerheid, maar kan wel rust geven als alles in 1e instantie goed blijkt.

succes!

Hoe komt het dat je denkt slecht nieuws te krijgen??? Heb je hier ervaring mee, iets gebeurd in je omgeving, voorgevoelens, ...? Mocht er geen echte reden voor zijn; wees niet te onzeker en probeer te genieten van alles wat er met je en in je gebeurt. Het is zo bijzonder dat het zonde is dat dit overschaduwd word door negatieve gevoelens en angsten! En neem een videoband (of opneembare cd/dvd, even navragen!) mee!!!   Zo leuk om die   beelden nog eens terug te zien!!!
Ik heb al een dochter van twee dus heb al eens een 20wk echo gehad. Nu moet ik nog een week of drie geduld hebben denk ik (pas dinsdag gewone controle en dan de afspraak maken voor de echo), en ik maak me eigenlijk geen zorgen. Tuurlijk blijft het wel spannend, en ja er bestaat een kans (...) dat ze iets zien wat niet in orde is. Maar ik ben positief (of is het naief) en ga daar niet van uit. Zonde van al mijn energie om me daar zoveel zorgen over te maken. Mocht er echt iets mis zijn dan heb ik nog tijd genoeg om me druk te maken...
Succes,
Esther.

Ik heb volgende week mijn 20 weken echo. Eigenlijk mijn 21 weken echo want ik ben nu al 20 weken zwanger. Ik krijg bij elke controle een echo. Ik hoop dat de gynaecoloog kan zien of het een jongetje of een meisje is, dat lijkt me heel erg leuk. Verder maak ik mij niet heel erg druk of er wat raars uit voort zal komen. Onze oudste zoon is autistisch en heeft hele slechte ogen. Dat is niet te zien op een echo. Onze dochter heeft ook slechte ogen en heeft meerdere keren in het ziekenhuis gelegen met een astma aanval. ook dat was niet te zien op de echo. Onze jongste zoon is net als onze dochter ook astmatisch en ook dat is niet te zien op de 20 weken echo. ik ga er gewoon lekker van genieten van de echo.

liefs Petra

Terug
Bovenaan