20 weken echo...

Ik was benieuwd of er ook mensen een 20 weken echo gingen maken.

Zelf hebben wij hierover in dubio gezeten. Aan de ene kant wilden we "onbezorgd" van onze zwangerschap genieten, vooral omdat we er ook lang op hebben moeten wachten.
Maar aan de andere kant willen we ook wel weten of er iets zou zijn met ons kindje, zodat we ons hierop voor kunnen bereiden, bv. evt ziekenhuisbevalling. Het maakt voor ons niet uit als er toch iets zou zijn, dit kindje is bij ons ontzettend welkom.

Wat is jullie mening over de 20 weken echo?

Liefs Brinky

Wij hebben hem volgende week woensdag Ik heb er geen moment over nagedacht of ik hem wel of niet ging doen Als er iets is met je kindje wil je dat toch weten lijkt me met oog op of je wel of niet thuis bevalt Dat je dan gewoon op de goede plek bent Bij de eerste lag bij mij de placenta gedeeltelijk voor de uitgang als dit niet omhoog was getrokken had ik bv nooit via de normale weg mogen bevallen
Dus ik doe hem meer voor de veiligheid van kindje! en inderdaad wij zouden het ook nooit weg laten halen hoor als er iets aan de hand is deze is net zo welkom als z'n grote broer
liefs mira mv marek en ?

ook ik doe de 20 weken echo. voor mezelf vind ik het niet echt een keuze of ik het wel of niet moet doen omdat ik een gaatje in mijn hart heb. Ik mag dus gelukkig naar het WKZ in utrecht en dan kijkt een Cardioloog gelijk mee.   Ook had ik bij mijn vorige zwangerschap dat mijn placenta gedeeltelijk voor de uitgang lag en dat had ik nooit geweten als ik de 20 weken echo niet had gedaan. Persoonlijk zou ik altijd voorbereid willen zijn maar goed dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Ik heb 28 januari mijn 20 weken echo! erg spannend natuurlijk

groetjes
Raya

Terug
Bovenaan