20 weken echo

Ha meiden,
Heb vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit !!!

De kleine heeft ook al even laten zien of het een broertje/zusje gaat worden... hihi... maar dat houden we nog lekker geheim ! Jullie horen het over ca. 20 weken !!

groetjes !!

Hoi Hope,

fijn om te horen dat het er op de echo goed uitzag.
Wilden jullie ook weten wat het is of ging het per ongeluk? En denk je dat je het nog 20 weken voor je kunt houden? Lijkt mij   moeilijk hoor.

Wij moeten nog anderhalve week wachten. De tijd kan me nu niet hard genoeg gaan.

Hoe voel je je verder? En heb je de babykamer al af?

Liefs,

Morgen heb ik de 20 weken echo.
Spannend, wij zijn er eigenlijk nog niet over uit of we het willen weten wat het is.
We zijn wel verschrikkelijk nieuwsgierig of het een jongen of een meisje wordt.
Maar te wachten tot de bevalling is ook wel leuk.
We kunnen nog er nog   1 nachtje over slapen.

Hoihoi,

Fijn dat alles er goed uitzag! Is best moeilijk om het nog 20wk voor je te houden, deze keer hebben we dan ook maar besloten om het meteen aan iedereen te vertellen.

Geniet van je zwangerschap!

@ Friese leeuw, veel plezier morgen!

Liefs Nanda

hallo,

Gefeliciteerd dat alles er goed uit ziet!!! Echt goed van je, datje het voor je kunt houden wat het wordt....Wij willen het aan familie en vrienden niet vertellen dus de meeste weten ook niet dat we het graag willen weten...
Geniet er lekker van!

@friese leeuw, heel veel kijkplezier morgen!!!

Groetjes Yvonne

Leuk, al jullie reacties !!

@Sneldy, je doet je nickname eer aan... hihi, je wist het supersnel ! Gefeliciteerd met je zoon.

@alle anderen die dingen dat het lastig is om voor me te houden..., ik weet dat dat me bij onze dochter erg goed af ging en vond het juist wel leuk om mensen een beetje uit te dagen. Mensen gaan hele rare dingen doen/zeggen om je aan het praten te krijgen, maar dit blijft toch lekker een geheimpje van mijn man en mij...

@Frieseleeuw, heel veel plezier morgen

@alle anderen die nog moeten, het is en blijft een medische echo, maar probeer ook een beetje ontspannen te genieten van je beeb !

groetjes !!

Hoi Hope,

Gefeliciteerd dat alles goed gaat, wel leuk om zo samen een geheimpje te hebben.
Dit keer wilden we het wel weten en de familie mag het ook wel weten van ons. Ik vertel het alleen niet op mn werk anders blijven ze er over praten.
Geniet van jullie nieuws.
Groetjes!

Terug
Bovenaan