20 weken echo

Wij hebben afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad. Gelukkig zag het er bij het kindje allemaal goed uit voor zover ze het kunnen zien. Ze twijfelde alleen of mijn plecenta wel goed lag. Ze dacht te zien dat hij voor de uitgang van mijn baarmoedermond lag, maar ze kon niet zien of hij vast lag. Dus met 30 weken nog een keer kijken. Dus dat is nog even spannend, want dan wordt het weer een keizersnede en ik wil deze keer graag gewoon bevallen. Maar goed dat overleef ik wel en gelukkig zag alles er verder goed uit.
Het was in ieder geval weer even fijn om de baby te zien en een kloppend hartje te zien. Ik heb ook weer leuke foto's meegekregen.

Hoi wondertje,

wat fijn dat alles goed is. De placenta kan nog weggroeien. Dat was bij mij dus ook. De arts kon zich nauwlijks voorstellen dat ie ervoor gelegen heeft, zo hard is het gegroeid.
Geniet van je zwangerschap! Weet je ook al wat het is?

Liefs, Ris

Heel grappig ze vroeg of we het wilde weten dus wij zeiden nee. Gaan we kijken ligt het helemaal met de beentjes bij en over elkaar. Dus al hadden we het wel willen weten dan hadden we het niet kunnen zien. We hebben nu dus al een heel gehoorzaam kind.

Terug
Bovenaan