20-weken echo

Ohhh meiden, over een uurtje is het moment aangebroken van de 20weken wecho. Heb me er tot op heden rustig onder kunnen houden, maar de zenuwen beginnen nu toch wel te komen!!!

Ik ga er gewoon maar vanuit dat alles goed is.

Hoe is het met jullie bandenpijn? Gister ben ik met spoed naar de verloskunidge geweest. Ik kon namelijk niet meer rechtop staan, op staan vanuit stoel en ik liep met mijn neus tussen mijn knieen. Volgens de verloskundige kon het nog niet mijn bekken zijn, want dat zou nog te vroeg zijn, maar een extreme vorm van bandenpijn. Zou natuurlijk best kunnen, want ik ben ik 1 week, 3 kilo aangekomen.. slik!!!
Vandaag gaat het gelukkig samen met de paracetamol een stuk beter, maar vond dit echt heel heftig.

Hebben jullie hier ook zo'n last van.

Liefs, Maaike

Hoi Maaike,

Hoe was je echo, was alles goed met de kleine uk? En weet je ook wat het wordt, behalve een baby natuurlijk haha.
Van bandenpijn heb ik ( gelukkig) geen last, wel af en toe van mijn stuitje als ik teveel gedaan heb. Maar ik kan me goed voorstellen dat je gister erg geschrokken bent. Ik hoop voor je dat het niet erger gaat worden.

Liefs Jane

Hoi Maaike,

Hoe was je echo, was alles goed met de kleine uk? En weet je ook wat het wordt, behalve een baby natuurlijk haha.
Van bandenpijn heb ik ( gelukkig) geen last, wel af en toe van mijn stuitje als ik teveel gedaan heb. Maar ik kan me goed voorstellen dat je gister erg geschrokken bent. Ik hoop voor je dat het niet erger gaat worden.

Liefs Jane

hoi maaike
als goed is heb je bijna of net de echo gehad.
hoe was het alles goed en idd net als de andere
weet je wat het wordt?
wij hebben net vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was goed. en we weten wat het wordt! als ze goed gekeken heeft natuurlijk.
van banden pijn heb ik iets last soms.
soms bij ineens een hand omhoog doen om
bijvoorbeeld iets te pakken.
groetjes mij

We zijn weer terug van de echo!! en het was helemaal super om onze ZOON!! te zien. Alles zit erop en eraan en alle organen werken zoals het nu hoort te gaan.

De bandenpijn waar ik zo ongerust over was is nu ook verklaard. De beeb heeft een nieuwe speeltje ondekt en dat mijn banden te gebruiken als een soort van trampoline. Samen met gevulde darmen wil dat flink pijn gaan doen. Als het goed is moet dit met een paar dagen weer over zijn hahaha!

Liefs van een gelukkige mama in spe!

Haha wat een idee zeg je kindje dat met je banden aan het spelen is! haha zoals je het opgeschreven hebt! Wel fijn dat alles goed is met je zoon!! Leuk hoor een jongetje! Is dit je eerste kindje?

Liefs Janne

Haha wat een idee zeg je kindje dat met je banden aan het spelen is! haha zoals je het opgeschreven hebt! Wel fijn dat alles goed is met je zoon!! Leuk hoor een jongetje! Is dit je eerste kindje?

Liefs Janne

Terug
Bovenaan