20 weken echo

Hallo Dames

Ik ben de ene kant super blij en de andere kant baal ik als een stekker!!
Als eerste de kleine was bij de echo helemaal gezond (zover ze kunnen zien dan he!!!!) Alles zag er netjes uit hersentjes, hartje, buikje, beentjes enz.......
Maar nu komt t, daarna zei de vrouw, ik hoop niet dat je wil weten wat t is want dat kan ik nie zien... jaaa heb een zwaar vermoeden maar niet 100% ze schut een keer tegen mn buik en zegt zoooo dan moet je maar wachten tot de geboorte!!! Ik zeg kan ik dan niet op mn zij gaan liggen ofzo (was bij mn zusje ook) Nee zegt ze en doet de lamp aan en fotos in de envalope en houdoe... GRRRRRRRRRRRRR
Dus nu zit ik nog met een dik vraag teken!!! wat is mijn kleine mensje in mn buik nou???????

Ik ben zo nieuwschierig kan er echt niet tegen als ze er geen moeite voor gedaan hebben.... dus nu heb ik voor vanavond een echo geplant staan... gelukkig.. dus nog een kans en maar hopen dat ze t nu wel kunnen zien....

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Joyce mama van Yarah & 20,2 wkn zwanger

WHAAAAA! SUPER SPANNEND nog steeds dus!
Wel heel fijn dat alles goed was, maar ik kan me voorstellen dat je nu zo onderhand gek wordt van nieuwsgierigheid!

Veel plezier vanavond, en hopelijk werkt de kleine dit keer wel goed mee! Laat je het even weten?

Liefs, Nicole 21w2d

Wat fijn dat alles goed was met je kleintje.
Dus het is nog super spannend!!! Hopelijk wil je kleintje vanavond wel mee werken.
Veel succes en plezier vanavond

Liefs marielle 20 weekjes

ik heb dus een geslachtsbepalingsecho gehad zaterdag haha

kreeg 6 zwart wit foto';s 26 op cd rom en alles een half uur dus op dvd voor.........25 euro hahaha das toch lache:D

ze heeft het geslacht gezien en wij ook!! 100% garantie mogen ze niet geven maar het was na 5 minuten al duidelijk wel haha

ik heb de 10de een echo op die school in eindhoven hopelijk kijken ze dan ook even en de 12de de medische echo in het zkh en dan kijken ze ook kunnen ze dan het geslacht niet zien mogen we nog een keer komenw erd verteld!!

dus na 3 keer mag het dan wel duidelijk zijn als ze alle 3 hetzelfde zegge haha

Terug
Bovenaan