20 weken echo

Heb vandaag de 20 weken echo gehad. Zag er allemaal goed uit. Alleen mijn placenta ligt nog onder. Krijg nu met 30 weken weer een echo om te kijken of die verplaatst is. Anders dan...? Weet iemand van jullie dat? Wordt het dan een keizersnee of wat?

Groetjes Dana

ja dan wordt het waarschijnlijk een keizersnee. Ik heb hetzelfde probleem. Ze hebben dit op de 12 weken echo al gezien en er wordt over 1,5 week met de 20 weken echo weer naar gekeken.
Mocht het dan, zoals in jouw geval, nog ervoor liggen geven ze het nog 10 weken omdat het wel eens zou kunnen verschuiven maar anders is helaas bevallen via de natuurlijke manier niet mogelijk.

Gr.

Dat is toevallig, wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad, placenta ligt ook voor. Ik krijg met 28 weken hiervoor weer een echo.

Alles is goed met de baby!! Wat een opluchting! Super hoor, zo'n echo! Maar ik moet over 2 weken wel weer terugkomen voor nog een echo want MENEER is halverwege de echo gaan slapen, daardoor kon ze het hartje niet goed bekijken. Niks verontrustends, maar voor de zekerheid nog maar een x een echo, vind ik helemaal niet erg,kan ik hem lekker nog een keertje zien.

Fijn weekend!

Ik had hier nog nooit van gehoord maar het blijkt toch wel meer voor te komen dan. Heb op internet zitten lezen wat de gevolgen zijn, had ik niet moeten doen! Werd er niet erg vrolijk van, maar we gaan nu maar van het positieve uit!
Leuk dat je al weet wat het wordt, hello. Wij weten het ook vond het zo spannend!
Voor de rest iedereen nog veel succes met de echo en vooral geniet ervan!!!

Groetjes Dana

Hoi, las dat de placenta vaak aan het begin van het derde trimester toch wel naar boven schuift. Bij mij lag hij tot voor kort ook voor de uitgang. Gelukkig bij de laatste controle een heel eind naar boven verplaatst. Ben zo opgelucht. Hoop voor jou dat de placenta ook 'gewoon' doet wat hij moet doen. Succes!!!

Terug
Bovenaan