20 weken echo

Hallo allemaal,

Werk vandaag thuis en heb veel te veel tijd om na te denken over de 20-weken-echo die we volgende week hebben. Vind het erg spannend, hoop zo dat hij / zij helemaal gezond is!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...

groetjes, Janine

Altijd spannend he die 20 weken echo Ik heb nog niet veel tijd gehad om er over na te denken moet dan ook nog zo'n 3 weken wachten
Heb hem natuurlijk al wel 2 keer eerder gehad allebei helemaal goed gelukkig...maar dat is natuurlijk geen garantie voor deze keer!
Jij alvast veel succes volgende week
Wil je weten wat het wordt? Ik wel maar mijn man in eerste instantie niet maar heb hem belooft dat we tegen de familie zeggen dat ze het niet konden zien en we proberen om het voor ons zelf te houden
Toen was hij toch een stuk opgeluchter hahaha

Hoi,

Wij hebben volgende week ook de 20 weken echo en ik kan de tijd wel vooruit kijken. Vind het super spannend!! Wij willen graag weten wat we krijgen, jullie?

Groetjes je naamgenootje :)

Hey Mira en naamgenootje : )

Ja, de tijd gaat inderdaad langzaam! Denk dat ik er nog meer van kan genieten als alles goed blijkt te zijn. Ik hoor van meer mensen dat ze daarna ook pas echt meubeltjes enzo gingen kopen, heb dat zelf ook nog even uitgesteld.

We willen ook graag weten wat het wordt. Ben benieuwd of het lukt het voor me te houden. Lijkt me leuk om het wel een aantal mensen te vertellen, maar bijv. niet op het werk.

Groetjes, Janine

Hoi,

Ik vind de 20 weken echo ook wel heel spannend. Dit vond ik de eerste keer bij mijn zoontje ook toen heb ik de nacht van tevoren ook vrij weinig geslapen.
Wj krijgen de echo volgende week vrijdag dan ben ik al 21 weken.
We willen niet weten wat het wordt.
Iedereen heel veel succes met de 20 weken echo en ik hoop dat we er allemaal wel van kunnen genieten en goed nieuws krijgen.

Groetjes

Hoi allemaal, ook ik blijf de 20 weken echo spannend vinden ookal is dit de derde keer. Telkens toch weer de vraag of alles goed is met beebje. We willen graag weten wat het wordt dus zijn we ook erg nieuwsgierig. Maandag over een week hebben we de echo, dan ben ik 19+2 zwanger. Groetjes

Hey dames,

Wij hadden vanmorgen de 20 weken echo (met 20 weken en 1 dag) en er zijn gelukkig geen afwijkingen gevonden! Echt zo'n heerlijk gevoel dat ook deze horde weer genomen is! En wat heerlijk om weer eens even uitgebreid naar je kind te kijken! Hij/zij was lekker aan het friemellen en had het zo te zien prima naar de zin. Ik moet zeggen dat de echoscopist, om het goed te kunnen zien, best hard met het echo apparaat op je buik drukt! Jullie nog even succes met het aftellen en ik hoop voor iedereen op een goede uitkomst!

vandaag ook de 20 weken echo gehad. Helaas moeten we morgen naar het ziekenhuis voor een extra echo. Het kindje had regelmatig een veel te lage hartslag, zo'n 60x/min. nu maar hopen dat nhet niets ernstigs is. Heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt?

Terug
Bovenaan