20 weken echo

hallo allemaal!
hoe gaat het met onze januari mama's? met mij gaat het super want we hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles was goed! wat een heerlijk gevoel geeft dat zeg! je gaat er natuurlijk wel van uit dat alles goed is maar je weet maar nooit. wel knap hoor dat ze echt alles kunnen zien. wij hebben besloten dat we niet willen weten wat het word maar ik begin wel steeds nieuwschieriger te worden... wanneer hebben jullie de 20 weken echo?
groetjes susanne (vandaag 20 weken zweanger)

Hoi Susanne,
Wat ontzettend fijn voor jullie dat alles goed was!
Ik zou willen dat het bij ons ook al zover was. Wij hebben de 20 weken echo 26 aug.duurt nog eventjes.
Ik kan me voorstellen dat dat een super gevoel geeft. Sinds deze week kan ik ons kindje voelen. En wat zou ik toch graag binnenin willen bekijken wat hij/zij aan het doen is.
Wij willen ook niet weten wat het wordt. Een verrassing!!
Geniet van deze bijzondere tijd en nogmaals super dat alles goed was bij jullie!
Groetjes Wendy

Heel mooi nieuws dat alles er goed uit ziet!
Wij hebben ook 26 aug. de 20wk echo, heel spannend allemaal maar nog "even" geduld. Wij willen heel graag weten wat het wordt (is) ben al van af begin al heel nieuwsgierig en wil echt niet langer wachten dus hoop dat ze het met de 20wk echo kunnen zien. Anders doen we nog een pret-echo. Bij de 20wk echo draaid het natuurlijk vooral op dat alles goed is.

Wat heerlijk dat alles er goed uitziet!! Nu kan het ECHTE genieten gaan beginnen!!

Wij hebben pas 30 augustus de 20 weken echo maar wij weten al wat het word natuurlijk en hebben met de 3d echo geen hele rare dingen gezien (echoscopiste uit het ziekenhuis doet voor haar lol in de avonduren 3 d echo's maken) dus maak me er niet zo heel druk om!

Ook ik voel nu druk de kleine bewegen! Vorige week heel af en toe een plopje maar nu is het overduidelijk hoor! Zodra ik even ga zitten is het een drukte van jewelste daaro!

Fijn hoor dat alles goed is!!!
Wij hebben ook de 30e de 20 wkn echo.
Wij willen dan ook weten wat het wordt, de vorige keer wisten we het ook. En op zich blijft het dan nog een grote verrassing hoe het eruit ziet en op wie het gaat lijken ed.
En wij zijn ook razend nieuwsgierig, we hebben al een jongen en een meisje. Maar omdat heel veel mensen roepen dat het weer een jongen wordt, zijn we toch wel heel benieuwd wat het wordt.

Wat fijn dat alles goed is! Hier nog wachten tot 24 augustus, dat is het zo. Nog even geduld.

Wij willen ook graag weten wat het wordt. Ook ik voel de baby nu ongeveer sinds een week bewegen. Heel speciaal!!! haha, ben zo benieuwd hoe het daar binnen is, soms wil ik weleens dat mijn buik doorzichtig was, dan zou je alles kunnen zien...

Fijn dat alles goed is met de kleine! Wij moeten nog wachten tot de 27e voor de 20-weken echo en hebben besloten dat we niet willen weten wat het wordt. Het wordt voor ons dus alleen een gezondheidscheck van de kleine puk.

Fijn dat alles goed is!!

Ik heb hem morgen (had hem eigenlijk zaterdag maar de echoscopiste was ziek, balen!!!).

Wij twijfelen nog erg of we willen weten wat het wordt, ik denk dat we het dit keer gaan vragen, maar zullen het als geheimpje voor de buitenwereld houden!

Groetjes 1984Vlinder

Terug
Bovenaan