20 weken echo

Hoi meiden,

Vanmorgen was het dan zo ver.
Wat geweldig !!! Alles is goed, laat ik daar mee beginnen.
Er is een klein 'balletje' te zien in de linkerkamer van het hartje, dit is bijzonder maar komt vaker voor en verdwijnt naar mate de zwangerschap duurt... Dus niks om ons zorgen over te maken.
We hebben een heel eigenwijs kindje. Ze wou niks en al zeker haar gezicht niet laten zien! haha! De echoscopiste had het moeilijk met haar. We moesten er elke keer enorm om lachen. We hadden een leerling echoscopiste dus we hadden wat langer de tijd voor de echo. Dit vond ik absoluut niet vervelend. Wat ongelooflijk mooi om te zien!!
Elke keer als ze het beeld stil zette voelde ik haar in mijn buik weer bewegen en als ze de echo weer aan deed was ze weer verplaatst! haha!
We zijn zo ongelooflijk blij!! Maar goed, dat is natuurlijk normaal...
We weten niet wat het wordt, hebben allebei proberen op te letten maar konden er niks van maken. Maar dat wilden we ook niet dus geeft niks.
Ook vonden ze het erg vervelend dat ik een fanatieke sportster ben/was en dus dikke buikspieren heb. Het is dan voor de echo wat lastiger te zien allemaal... Maar goed wel weer goed voor mij natuurlijk.
Tja, ik kan er wel een boek over schrijven maar laat ik dat maar niet doen hihi!

Het is echt geweldig !!! En voor jullie die 'm nog moeten hebben, ga echt mega genieten, het is echt geweldig om je kindje zo te zien spartelen !! Wat gaaf en bijzonder !! Zo vreemd dat er gewoon een compleet nieuw mensje in je groeit en leeft!!
95% van alle 20wk echo's zijn goed dus maak je niet al te druk. tuurlijk is het spannend, maar ga vooral genieten!!

Liefs Chantal

Gefeliciteerd gaaf joh!!
Gaan ze dat balletje nog extra controleren?
Grappig dat jullie wurm zo wegdraaide tijdens het maken van de echo.
Maar fijn joh dat alles goed is.
Ik kijk er ook heel erg naar uit.
Als voorproefje heb ik 19 okt a.s een pretecho en 2 nov de 20 wkn echo.

liefs louise

Gefeliciteerd meid wat lekker dat alles echt top is (ok dat balletje dan maar niets ergs dus)
leuk dat het zo druk was altijd leuk om naar te kijken. Wij hebben vrijdag nog een afspraak bij de verlos (die ook een echo doet) en dan als verjaardags kadootje voor mijn man hebben we 26 okt de 20wk echo ben zo benieuwd(wij willen wel weten wat het wordt)

groetjes Joos

he meid,
gefeliciteerd dat alles goed was met de kleine. wij krijgen 1 november de 20weken echo ben ook zo benieuwd hoe het is en wij willen ook graag weten wat het is.
groetjes priscilla

Terug
Bovenaan