20 weken echo

Gisteren hebben ook wij de 20 weken echo gehad. Wat geweldig was dat. Zo ontzettend bijzonder om alles te zien en dan te horen dat alles goed is. Echt zo fijn om te horen. En we weten eindelijk wat het gaat worden. We krijgen een Jongen. Vind het zo geweldig. Maar nu komt het moeilijkste nog. Mijn mond houden hihi. Hopelijk hou ik het nog 20 weken vol.

Wat leuk!! Gefeliciteerd! Ook ik heb moeite met het niet zeggen. Daarom doe ik ook geen uitspraken op hyves hierover. Hier durf ik het nog wel hahahaha!
Geniet ervan!
Greetz Esz

gefeliciteerd hoor!!weer een jongen ik vind het wel mee vallen om mijn mond te houden alleen ik wil wel graag shoppen met mijn vriendinnne maar ja die weten niet wat het is dus ja dat is moeilijker;)ik ben benieuwd of er nog meiden bij komen!!

Wij hebben de 20 weken echo ook gehad, alles is goed!
Maar.... wij weten niet wat het gaat worden. Best wel spannend... en veel uitspraken van famlie en vrienden, ik zie dat jij een meisje / jongen krijgt want.... echt grappig!
We merken het vanzelf in april :D

gefeliciteerd, wij hebben as donderdag 2 december de 20 weken echo. ben benieuwd!
heb er wel super veel zin in!
wij gaan trouwens niet weten wat het word, we zien het in april wat het is geworden, ook wel spannend!

Terug
Bovenaan