20 weken echo

dag dames, deze week krijg ik de 20 weken echo vindt het heel erg spannend om de kleine nog eens te zien bewegen. Wij wilen het deze keer niet weten , een verrassing is leuker. We laten wel het geslacht in een dichte envelop mocht een van ons het toch willen weten.
Heb zojuisteen sfapraak gemaakt bij de huisarts, heb last van steken in mijn linkerbil, is zo erg dat ik niet kan zitten lopen of iets doen. Heb me vdg maar ziek gemeld, hoop dat het niet mijn bekken zijn en dat gewoon en zeenuw klem zit, kan ook zijn dat iets heb gekneusd , ben vorige week uitgegleden en heb me met mijn linkerkant opgevangen... In ieder geval is niet leuk als je thuis op een been moet huppellen. Bah voel me een beetje rot, kan niet veel doen niet eens strijken.....Blijven zitten zit niet in me.... heb gisteren doorgebeten en toch nog maar veel gedaan in het huis, had ik blijkbaar niet moeten doen.....voel me een beetje nutteloos.
groetjes

ik heb deze week mijn 20-weken-echo. Donderdag.
is idd erg leuk. Het geslacht weten we al vanwegen de vruchtwaterpunctie maar ik wil toch graag even nog een bevestiging via de echo. Kan het nog steeds niet geloven.

Ben je wel een beetje voorzichtig !!!! ben je vorige week niet naar de dokter gegaan toen je gevallen was ?????

groetjes jeanine

Ah he zeg dat is vervelend, kijk maar uit ja! Een extra check bij de dokter kan geen kwaad! Hoop voor je dat je er snel weer vanaf bent!

En wij wachten ook heerlijk tot de geboorte op de 2 grootste verrassingen: is het een jongen of een meisje en... op wie lijkt het? Vind dat laatste best een beetje spannend: hoe ziet een mengelmoes tussen mn man en mij er uit? Je doet er niets aan maar khoop toch wel op mooie kindjes ;-)

GroetYess

Terug
Bovenaan