20 weken echo

Hebben jullie de 20 weken echo al gehad?
Zoja? hebben jullie hem ook daadwerkelijk als je 20 weken zwanger bent of ook iets eerder of later?

Bij hebben ze t gepland als ik 21 weken ben en vroeg me dus af of dat wel kan.
 
naar mijn weten kan dat gewoon.
Ik heb nog geen afpraak voor de 20 weken echo ben nu 16 weken en ik moet om de 2a3 weken naar het ziekenhuis dus zal de volgende keer wle die 20 weken echo-afspraak krijgen denk ik.
maar volgens mij maakt het niet uit.
Bij mn vorige zwangerschap hebben ze hem volgens mij ook wel wat later dan 20 weken gedaan.

gr. angela
 
Hoi Hoi zelf heb ik de 20 weken echo op 15 april ik ben dan 21 wk en 1 dag.. ik vroeg het mijn schoonzus die net bevallen is en die vertelde dat het tussen 19-24 weken gebeurd. Dus dan is 21 best gemiddeld :)
 
Morgen heb ik de twintig weken echo, nu precies op de eerste dag van week 20. Vorige keer deed ik er ook een beetje lachig over maar toen ik vorige zwangerschap de echo eind week 21 week 22 had gepland bleek dat zijn hartje stuk was. In mijn buik had hij er helemaal geen last van omdat dan de functie van het hart anders is. Maar daarna....
We hebben besloten om de ons kleintje te halen maar dat moet voor week 24 gebeuren, daarna mag het niet meer (je hebt ook nog 5 dagen bedenktijd). Het waren hele hectische en dramatische korte weken. Ging eigenlijk allemaal een beetje te snel. Nu dus precies op tijd.
 
Oke, ik zie dus dat een aantal van jullie m of iets eerder of iets later hebben. Nee ik vroeg het me gewoon af. want zo ging het nl ook met mijn combinatietest. toen ik voor de afspraak ging was ik te ver heen en konden ze m niet meer doen, omdat de test dan niet betrouwbaar is.

Dus d8 ik: ze gaan me dat niet weer flikken he.
 
Terug
Bovenaan