20 weken echo

hebben wij gisteren gehad. Alles was prima in orde. Alles zat erop en eraan. Baby was erg eigenwijs hebben maar 1 foto meegekregen waar wel duidelijk het gezichtje op te zien is. En baby loopt voor met groei. Misschien dat ik eerder uitgerekend ben 19 mei weten we het dan moeten we naar de verloskundige.
Gisteren nog de uitslag bij vk gebracht en gezegd dat ik misschien eerder uitgerekend ben. We gaan dit 19 mei bespreken en eventueel echo maken. Wij leven nog op de blauw/roze wolk. Of te wel we weten niet wat het wordt.

Groetjes
Tiny

Gefeliciteerd!! Ben benieuwd of je eerder uitgeteld zal zijn of niet, meestal bepaalt alleen een termijnecho dat dacht ik altijd?? Misschien krijg je gewoon een wat groter kindje? Anyway, ik heb er ook niet alle verstand van haha. Ben wel benieuwd wat er uit de echo zal komen, met die warmte is het denk ik helemaal niet zo'n slecht idee om eerder te bevallen! Sowieso mooi dat alles goed is, en geniet er nu maar lekker van. Jullie houden het in ieder geval lekker spannend dat jullie niet weten wat het wordt!

Leuk! Mooie echo he...

Wat BJ zegt dacht ik ook, maar gewoon genieten nu hoor, je kan er niets aan veranderen.... misschien dat je nu al wat verder over d ehelft bent dan ;-)

Terug
Bovenaan