20 weken echo

Fijn joh dat alles goed is!
Wij vonden het ook zo'n groot verschil met de vorige echo, deze was bij ons bij 10 weken. En hebben aan het begin van week 22 de echo gehad en het was echt fantastisch! Het was het wachten waard!
In week 26 hebben wij een 4 D echo gepland staan.
Geniet vooral van dit mooie wondertje en het goede nieuws. Groetjes Fiona

Gefeliciteerd met het goede nieuws! Wij hebben hem komende woensdag. Vind het ontzettend spannend allemaal. Wij hebben met 17 weken nog een pretecho gehad om het geslacht te bepalen en ik vond het toen al een heel verschil met 12 weken en al helemaal met 7 weken! Gaat allemaal zo ontzettend rap :)

ik heb de 20-wkn echo ook gehad. ik was zo opgelucht dat alles goed was. een pak van mijn hart. en wat een verschil idd met de termijnecho. wat is ze gegroeid!! ik zou elke dag wel een echo willen krijgen haha....gefeliciteerd meiden dat het bij jullie ook goed is

ooh spannend hoor. hopelijk kunnen ze zien of het een meisje of een jongentje wordt. Als ik jou was zou ik wel vragen hoe zeker ze van hun zaak zijn, want ze kunnen het mis hebben. Dat was gebeurd bij mijn schoonzussie.
Bij mij zeiden ze dat het voor 99% een meisje is, dus ik ga daar wel vanuit.

Succes en laat even weten hoe heti s gegaan...

Ik heb de 20 weken al gehad en hierbij zeiden ze:

als het een meisje is kunnen we niet zeker zeggen of het geslacht klopt. Als het een jongetje is kunnen we met grote zekerheid wel zeggen dat het klopt.

Hierna werd er gevraagd of we een keus hadden gemaakt of we het geslacht wilde weten of niet.

Terug
Bovenaan