20 weken echo

XBernadettX

New member
Hoi allemaal, we hebben ook de 20 weken echo gehad.Ik ben 32 en ik ben zwanger van onze eerste kindjes, tweeling dus ik moet zeggen dat het extra spannend was. Ze zijn gelukkig kern gezond maar we miste een klein ding letterlijk en figuurlijk. Het piemeltje(s). Ik had een hele sterk gevoel dat ik minimaal een jongetje zou krijgen en voor onze verbazing zijn er twee meisjes. Wel helemaal blij mee, hoor!!! En twee meisjes namen hadden we ook al.
Grappig is dat na dat we de oma's de goede nieuws met de gekozen namen hebben verteld kwam ineens een derde mooie meisjesnaam in mijn gedachten en vanaf die tijd begonnen we heel erg aan twijfelen.
Heeft iemand dit al meegemaakt? Naam gekozen, openbaar gemaakt en begon aan twijfelen?
Het is wel een moeilijke keus want je kind moet het naam in zijn/haar hele leven dragen.

Anders zijn we helemaal happy en beetje ongeduldig om onze dochters te zien.

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!!!

Groetjes, Bernadett
 
Wauw super zeg 2 meiden!! Gefeliciteerd!
Ik zou persoonlijk nooit zelf van te voren de naam(en) al bekend maken, wij weten ook niet wat het wordt, dus het blijft voor ons en de buitenwereld nog een verrassing!
Maar wel lastig idd om een naam te kiezen, wij zijn er nog niet uit hoor beide geslachten niet, maar komt wel goed!!:D
Tja en idd de naam dragen ze hun hele leven, heel lastig! maar je maakt echt wel de goede keuze;)

 
Hey,hey,

2 meiden echt helemaal leuk!! Ik heb er al 1 en vind het Super.... Ik zou persoonlijk ook de namen niet van te voren bekend maken. Wij wisten bij Joely onze dochter al voor dat ik zwanger was de naam en nu ik een zoon krijg waren we er ook snel uit, Het is nu wel anders omdat we weten wat het word en bij de 1ste wilde we echt dat het een verassing zou worden. Wat wel grappig is is dat we het toen niet eens waren over een Jongensnaam en nu is het precies andersom. Het komt echt allemaal goed. Geniet maar lekker van je zwangerschap en je 2 meiden in je buik!! Liefs Miran
 
Hey Bernadett,

Gefeliciteerd met jullie twee roze wolkjes! Geniet ervan..
Ik moet nog 2 weken wachten en dan zullen wij weten of we een kereltje of een meissie krijgen!

Jij ook een fijne zwangerschap!
Liefs Lisette
 
We hebben voor allebei geslachten een naam, maar we maken het niet openbaar. Als we dan nog willen veranderen kan het nog.

Als jij toch vindt dat je kinderen anders moeten gaan heten gewoon dan anders gaan laten heten. Jij als as moeder bent degene die de namen moeten gaan bedenken en geven niet iemand anders!
 
Terug
Bovenaan