20 weken echo

bij ons hebben ze ook niet gekeken van de week helaas.. maar hebben ook de 31ste de 20weken echo.. en heeft de verloskundige belooft het te gaan bekijken.. hadden erg gehoop dat we het van de week zouden weten maar helaas.. wel het hartje gehoord en dit was ook super..

jammer is dat he.. oke nou als goed is weten jullie het dan ook wat t word hihi leuk zeg... en spannend natuurlijk... wij hebben ook het hartje gehoord... en nu hopen dat we met de 20 weken echo weten wat t word

mijn vriend en ik wilde ook een geslachtsbepaling laten doen maar helaas was er nergens meer plaats.. de eerste waar we terecht konden was pas 13 september.. nou helaas want 1 september hebben we al de 20 weken echo.. wel laten we een 3dpretecho maken maar dat bespreek ik pas in september ... ben heeeel erg benieuwd wat wij gaan krijgen.. dit is ons eerste kindje dus erg spannend

heel veel succes en plezier de 31ste
liefs cynthia

Oke ja dan is het inderdaad zonde als je eerder de 20 weken echo kan krijgen..
nou hopen dat alles goed is bij jullie met de 20 weken echo.. ja dit is ook onze eerste kindje en het is inderdaad erg spannend hahaha... nou heel veel succes en plezier

Liefs Gerbrielle

Terug
Bovenaan