20 weken echo:)

Ik had die nacht ervoor niet geslapen door de zenuwen.Nou eindelijk was het om 15.00 zover mochten we naar binnen bij de echokamer:).
Had ze de dvd te laat aangezet dus weer ff opnieuw laten zien dat het hartje nieren en botjes en rest goed was.
Ik allemaal maar denken het word een meid maar zei zei nee hoor linda het word een jongetje kijk maar is goed hier ik zeg ook maakt me ook niet uit als het maar gezond is.
Dus me vriend helemaal in de wolken want die d8t wel dat het een jongetje zou worden en had nog gelijk ook:p.
Nu gaan we opzoek naar een leuke jongensnaam we hadden er wel eentje maar vond ik niet zon leuke naam en je moet er toch met zn 2 en achterstaan achter een leuke naam voor de kleine.
Dus nu kunnen we eindelijk op kleur gaan kopen:).


Dit was het tot nu toe.


Grtjes Linda
 
Leuk een jongen, en goed nieuws dat alles er gezond uit ziet!

Had je zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn?

Een jongen is superleuk, ik heb een zoontje van 6, en nu sterk het vermoeden dat het een meisje is, maar goed mijn voorgevoel zou dus net als bij jou verkeerd kunnen zijn..haha

Geniet ervan! Enne, in welk ziekenhuis ben jij onder controle? Tweesteden? Kreeg je een dvd?

Ben benieuwd, ik hem hem a.s. donderdag

xx Kirsten
 
Ej kirstje ja ik sta bij het 2 steden zkh onder controle idd ja dvd kost bijna 10 euro en kan je daar gewoon pinnen.
Suc8 donderdag

En ssteef ook je eerste kindje of?
 
Fijn om te horen dat alles goed is. Lekker genieten nu.

Maar kom je uit de buurt van Tilburg/Waalwijk, want het tweestedenzkh ken ik wel, kom zelf uit Drunen.
 
Terug
Bovenaan