20 weken echo!!!!

Hoi,

we hebben vandaag dan eindelijk de 20 weken echo gehad. Was toch best zenuwachtig hiervoor. Maar was gelukkig nergens voor nodig. Ons meisje doet het super. Alles was helemaal in orde en wat hebben we van haar genoten. Ze liet zich goed bekijken en wat een heerlijk gevoel als je hoort dat je uk helemaal gezond is. Dat we een meisje krijgen wisten we al en was nu ook echt duidelijk in beeld. We kregen te horen dat ze heel bewegelijk is maar dat had ik al door. Voel der echt veel bewegen en geniet er daar met volle teugen van. Heb vanmorgen nog een gesprek met de bedrijfsarts en mijn baas gehad en beide vinden het toch echt beter dat ik niet meer werk tot na de bevalling. Als ik me nog beter ga voelen wil ik het zeker proberen want mis het werken toch wel. Maar nu eerst aan ons meisje en ook aan mij denken.
We kregen donderdag in het ziekenhuis te horen dat ik een bacterie heb. Streptokokken B in de blaas. Hierover krijgen we nog uitleg van de gynaecoloog maar klonk niet geweldig. Zit nu heerlijk op een roze wolk te genieten van ons meisje. Hoop dat het jullie ook allemaal goed vergaat.

Liefs

Wauw wat geweldig dat het helemaal goed gaat met jullie kleine meid en dat ze helemaal gezond is. Wel jammer dat je nu niet meer kan werken maar je heb gelijk en je gezondheid en die van jullie kleine meid gaat voor he.

Geniet maar lekker op je roze wolk en rustig aan hoor.

Liefs RH

Wat fijn dat de echo goed was! Ik heb m volgende week maandag. Spannend hoor! Waar zit jij voor thuis? Ik zit nu ook thuis omdat mijn bloeddruk te laag is en omdat ik zo waanzinnig moe ben...

Ik zit thuis omdat ik de gehele zwangerschap het eten niet kan binnenhouden. Heb hierdoor ook in het ziekenhuis gelegen. En kan het eten niet ruiken en das best lastig als je in een keuken werkt. Ben de hele dag door moe en misselijk. Medicijnen werken hier helaas niet bij. Begrijp me niet verkeerd geniet er toch van dat ik zwanger ben maar soms heb ik flinke baaldagen net zoals vandaag. Kreeg een migraine aanval en het medicijn dat ik er normaal voor inneem mag nu absoluut niet. Maar morgen weer een dag.

Terug
Bovenaan