20 weken echo

Alles gezond en het wordt een jongetje! :D
Wat ik dacht, en ook stiekem beetje op hoopte.

Ik weet niet hoe dat precies werkt, maar ik dacht het al vanaf het begin. En iedereen om me heen zei het ook "het wordt vast een jongetje". Mn familie had gedroomd dat het een jongetje werd. Najaa is toch apart?

Had het daarom wel extra grappige verrassing gevonden als het een meisje zou zijn geweest. Dan zouden er heel wat mensen, incl mezelf, door de mand zijn gevallen met hun/ons "voorgevoel".

Nu nog een naam bedenken. Ik dacht dat dat heel leuk zou zijn, maar jeetje wat is dat moeilijk. Heb voor mijn gevoel echt alle namenlijsten al doorlopen. En als je dan een leuke naam ziet dan moet ie ook nog passen bij de achternaam en moet je man hem leuk vinden en moet er geen vervelend kind in de buurt zo heten haha. Nou ik heb nog even de tijd..

Grappig dat je voorgevoel is uitgekomen.
Bij ons was ook alles goed met de 20 weken echo en bij ons wordt het ook een jongetje.
Ik had al vanaf het begin een heel sterk voorgevoel dat het een meisje was en twee schoonzussen zieden ook dat ze wel dachten dat we een meisje krijgen. Dus bij ons was het voorgevoel verkeerd, dus je ziet maar..... een voorgevoel zegt dus helemaal niets.

Ik vind het dan ook wel leuk dat ik weet wat het is (we zaten eerst te twijfelen of we het wel wilden weten). Nu kan ik me instellen op een jongen, wat ik ook heel leuk vind hoor. We hebben al een dochter en een zoon, dus maakt het niet uit.... Vorige week naar de Prenatal geweest en wat blauwe dingetjes gekocht en twee pakjes in maat 56. Echt schattig weer die kleine kleertjes!

Gefeliciteerd met de goede echo. Mijn voorgevoel was dit keer ook juist. Bij de oudste zat ik er naast. Dus het zegt inderdaad niets. Mijn man had bij allebei het voorgevoel dat het meisjes werden. De oudste is een kerel en deze is dat zeker ook hahahah.

Wat fijn meis,.. Ons voorgevoel klopte ook een meisje! M'n man zei het al vanaf dag 1 en familie en vrienden ook mijn gevoel zei ook een meid maar tegen mensen zei ik nee joh word een jongen omdat iedereen een meisje zei haha maar toch m'n eigen gevoel en het gevoel van mensen om me heen was toch goed! Een helderziende in de zaak zei een jongen en die baalde wel dat ze het fout had haha zo zie je maar ze zien toch niet alles ;) om zich goed te praten zei ze wel ja misschien ligt z'n piemeltje steeds naar achteren,.. Jaja was nu bij 2 echo's duidelijk te zien en heb bij vriendinnen de 20 wk echo's gezien van hun knullen en daar zag je duidelijk een piemeltje haha!
Nu lekker geniete. Meid!

Liefs

Terug
Bovenaan