20 weken echo!

Hoihoi!

Gister hebben wij onze 20 weken echo gehad. Manlief en ik waren bijna zenuwachitger dan voor de 1e echo. Maar gelukkig, alles wat erop en eraan moest zitten zat erop en alles wat er niet hoorde te zitten was er niet.

Maar wat is het fijn om die kleine weer even te zien en wat een enorm verschil met de 12 weken echo. Wow...ik was er helemaal stil van, helemaal onder de indruk. En geloof me, stil ben ik niet zoveel :)

De kleine was super rustig tijdens de echo, tot nu toe is het een rustige baby. Alleen wanneer ik schrik of heel erg lang in dezelfde houding zit dan voel ik de kleine vooral woelen en draaien (tot vanacht dan...waarin ik mijzelf een trampoline voelde).

Alleen het moment van gel op mijn buik werd beantwoord met een felle kick tegen mijn navel en daarna bleef de kleine liggen met de benen gekruisd en de rug naar ons toegekeerd. Handig voor de echo maar niet om het geslacht te ontdekken.Maar toch hebben we aan het einde na veel moeite in beeld gekregen wat we krijgen.

Een kleine vent!

Dus nu zweef ik op mijn blauwe wolkje en mijn portemonnee brandt in mijn zak. Shoppen!!!!!! Ik heb mijzelf keurig ingehouden tot nu. Maar nu ik echt weet dat alles wat ze kunnen zien goed, zit mag ik eindelijk van mijzelf shoppen.

Heel veel succes met jullie echo's!!!

Terug
Bovenaan