20 weken echo!

Hoihoi,

Ik ben nu 19 weken en 2 dagen en heb vandaag mijn 20 weken echo al gehad! Echt super leuk om je uk van top tot teen te bekijken. Ons schatje is helemaal compleet en gezond :D
En het is een jongetje!! Ik zei het al toen ik nog maar net zwanger was en het klopt :D
Hij lijkt nu al op zijn vader, kon geen minuut stil liggen en heeft de dame die de echo deed hard laten werken haha. Wel super om te zien, zo'n klein draaikontje :)
Zijn er al meer dames die binnenkort de echo hebben, of al hebben gehad? En willen jullie weten of je een jongen of meisje krijgt?

Xx

Wat een goed nieuws! Ik heb 5 april de 20 weken echo, maar we weten al dat we een jongen krijgen hihi, dat hoorde we bij de pretecho!

Nu kun je lekker gericht gaan shoppen! Geniet er van!!!

Ik ben vandaag 20 weken en heb 26 maart me 20 weken echo vind het zo spannend en wij willen graag weten wat het wordt

Leuk... hier nu 17,5 week en pas 5 april de 20 weken echo... Kan bijna niet wachten, wil zo graag weten welk geslacht het is. We hebben al 2 jongens, dus lichtelijk een voorkeur, maar een jongen erbij zou ook super zijn!

Wat leuk! En wat fijn dat je ook goed nieuws hebt!

Ik heb vandaag ook de twintig weken echo gehad (ben 19 wk 4 dgn), alles helemaal goed. Moet alleen nog een keer terugkomen voor rechterhartkamer want ze bleef maar op 1 kant liggen (zelfs na een wandeling van een goed kwartier)... Dus die hebben we niet goed gezien, on the bright sight: we krijgen nog een echo!!

Wel jammer dat de placenta aan de voorkant ligt (hierdoor voel je minder de baby door de buik heen). Maar voelde haar met 17 weken al van binnen (vooral op de blaas, had een ontsteking) en dat geflutter voel ik nu nog steeds de hele dag, t'is een erg druk dametje ook!

Super goed bericht dus!!!!!

Ik heb pas met 21 weken de 20 weken echo dat wordt dus 13 april.
Ik heb mijn man kunnen overhalen dat we wel willen weten wat het wordt. Hij wilde het namelijk niet weten.

We hebben al 2 jongens maar voor ons maakt het zelfs voor de derde keer niet uit wat het wordt!!!

Vandaag 20 weken echo gehad (ben 20 weken en 2 dagen). Wat ze bekijken zag er goed uit. De nierbekken waren iets verwijd (dat meette ze dan weer met bepaalde waarde), daarom krijgen we met 30 weken nog een x een echo. We moesten ons nergens zorgen om maken, want het kon net zo goed urine zijn. Als het echt schrikbarend was, zouden ze je ook doorsturen naar het ziekenhuis. Dus beleef het maar positief: een extra echo! En, we krijgen een meisje naast het dochter wat we al hebben.

Terug
Bovenaan