20 weken echo

We hebben weer een nieuwe datum om naar uit te kijken: 18 april is de 20 weken echo! Leuk om de kleine prul weer eens te zien, maar tegelijkertijd o zo spannend: zou alles wel goed zijn?

Eerst 3 april nog naar de verloskundige, dus dan hebben we het hartje weer een keer gehoord, mogen we 18 april hopelijk lekker kijken :)

Hebben jullie al een datum?

Ik mag vanaf 11 mei naar de 20 weken echo! Maar eerst 16 april pretecho! Duurt wel heel lang hoor van 12 weken echo wachten op 16 weken! Gewoon een maand de baby niet zien of horen, en ik voel niks dus maakt me erg onzeker! Bah, zal er wel bij horen....hopelijk word het heeeeeeel snel 16 april :)

Wij hebben 24 april een uitgebreide echo. Spannend om weer even te spieken. Hopen dat alles er op en aan zit voor zover het te zien is. En natuurlijk of het ukje z'n geslacht prijs gaat geven.

We hebben dinsdag weer een afspraak staan in de vk en dan maken we meteen een afspraak voor de 20 weken echo ik denk dat het ergens in de laatste week van april wordt.

Toch lekker om weer een mijlpaal te hebben om naar uit te kijken! Wij moeten nog wachten tot 21 april voor de 20 weken echo.

Terug
Bovenaan