20 weken echo

Gefeliciteerd en geniet van je roze wolk! Ik heb As donderdag de 2O weken echo, ik voel de kleine wel regelmatig dus het zal wel goed zitten! Vind het wel fijn adat ik weer een kijkje van binnen kan nemen!

ook ik heb gisteren de 20w echo gehad.
Vrijdag hadden we ook echo en toen leek het een mannetje alleen zat toen de navelstreng ervoor, maar gisteren liet hij zich goed zien en voelen.....maar het is een feit we krijgen een jongen. Dat wordt toch wel wennen hoor, m'n gevoel zei dat het een meisje werd net als de 1e, maar nee. Ben blij dat ik het weet, want nu kan ik me hier nog 20 weken op voorbereiden :D

eigenlijk wou ik het niet weten, maar voor de gyn de benen had opgemeten, riep ik o het wordt een meisje, waar op de gyn zei dat weet ik wel zeker.
spannend sabrina donderdag, maar wel echt super leuk om de kleine weer te zien.

Gefeliciteerd wat leuk een meisje en een jongetje Anoli ook gefeliciteerd.. volgende week donderdag mag ik weer een kijkje nemen van binnen..kan haast niet wachten...

Liefs

Gisteren 20 weken echo gehad. Echt super om te zien, alles is goed!!! Het is een meisje! Echt super blij, na 2 jongetjes nu eindelijk roze in huis. Het is wel echt eentje die nu al bij ons hoort, want ze slaapt met mond open, grappig om zulke kenmerken nu al te zien!!!!

Terug
Bovenaan