20 weken echo

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Tot zo ver als ze het konden zien was alles goed. De navelstreng heeft vermoedelijk 2 ipv 3 bloedvaten, waardoor het kind kleiner kan blijven. Vrijdag krijgen we nog een keer een echo in het erasmus om te kunnen kijken of het niet door een onderliggende reden komt.

Is er toevallig nog iemand die dat ook heeft? De gene van de echo ertelde dat het wel vaker voor komt.

wij hebben de echo vorige week gehad,maar bij ons was alles in orde..
Zolang zei zeggen dat het geen kwaad kan zou ik me er ook niet druk over maken en je hebt volgende week weer een echo en misschien zien ze dan dat het er wel 3 zijn.

Was je kindje dan nu ook al aan de kleine kant of lag het helemaal op schema?

Wij hebben de echo maandag gehad en deze was ook helemaal in orde. Misschien hebben ze het niet gezien en heeft de kleine toch gewoon 3 bloedvaten. Krijg je aankomende vrijdag al de echo in het erasmus?

In het erasmus kunnen ze het veel beter zien (betere apparatuur), dus misschien dat ze het gewoon gemist hebben?
Zolang de rest er goed uit zag hoef je je volgens mij geen zorgen te maken! En je mag nog eens koekeloeren naar de kleine. Succes vrijdag!

Ze zei ook dat ze zat te twijfelen of ze het goed zag of niet, op het kan ook wezen dat het elkaar zo overlap en dat er dus gewoon 3 zitten. Ook al zitten er 2 kan het ook geen kwaad zolang het niet ergens door komt.

ik ben nu een mei mama maar bij mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje waren er ook 2 ipv 3 ze zeiden dat dat heel erg vaak voor komt maar omdat ze dat pas sins een aantal jaar met de echo kunnen zien ik moest me eigen ook niet druk maken en klein is hij ook niet gebleven hij was 4040 toen hij geboren werdt hij was wel 2 weken te laat maar dan nog maak je eigen maar niet te druk ik heb het al meerdere keren gehoordt toen mijn zusje zwanger was was het ook en toen mijn moeder van mijn broertje beviel ook alleen toen kwamen ze er pas achter als de baby geboren was ze zeggen niet zomaar dat je je eigen niet druk hoeft te maken

Vanmiddag een uitgebreiden 20 weken echo gehad en er mis inderdaad een bloedvat bij de navelstreng. Het kan verder geen kwaad, ze zullen alleen de groei van het kindje heel erg goed in de gaten houden.

Terug
Bovenaan