20 weken echo

Goedemorgen Meiden,

Net de 20 weken echo en deze dame is echt heel eigenwijs. Draait en springt heel de tijd rond! Maar alles is goed, netjes 2 kamers en 2 boezems, rug dicht, bovenlip dicht, geen klompvoetjes, galblaas, blaas, 2niertjes, kleine hersentjes, etc.
Heel leuk om te zien dat ze hetzelfde snoetje heeft als haar zus, (ik heb meteen de foto's van de echo langselkaar gelegd).
Enigste is dat de placenta voor de uitgang zit en dat ik met dertig weken een extra echo heb.

Fijne dag allemaal!

Lieve Ukkietje,

Zit ik een heel verhaal te typen...poef....weg! Anyhoe, even opnieuw dan maar.....

Wat een geweldig nieuws dat bij jullie ook alles goed is. Een eigenwijs dametje, leuk!! Wat ontzettend grappig dat die echo foto's van haar en d'r grote zus zo op elkaar lijken :)

Wat betreft je placenta, volgens mij kan dat nog veranderen (althans als ik het goed had begrepen) Goed dat ze met 30 weken nog even een extra echo doen.

Geniet van je dag! Liefs Lynn.

Meid, wat fijn dat alles helemaal goed is met jullie kleine meid.

Ben benieuwd of ze straks in december ook nog op haar grote zus lijkt!

Ik heb ook begrepend dat die placenta nog met de baarmoeder mee omhoog kan groeien, en nu mag je met de 30 wk gewoon nog een keertje extra jullie kleine meid bewonderen.

Fijne dag verder. Liefs Carola

hey meid

fijn dat de echo zo goed was! hihi grappig dat de echo nu al op haar zus lijkt. Ik denk idd dat de placenta nog omhoog groeit, wel goed dat ze nog een extra controle doen

xxx

Hey meis,

Fijn te lezen dat alles goed is! Wat een opluchting, niet? Grappig dat je nu al gelijkenis ziet met jullie oudste dochter. Leuk zo'n eigenwijs poppetje, die van ons was ook steeds aan het draaien.
Geniet lekker na.

Liefs,
Annet

Wat fijn dat de echo goed was. En grappig dat je een herkenbaar iets zag in de echo. Ben inderdaad benieuwd of ze na de geboorte nog steeds op haar zus lijkt.

Tja over de placenta kan ik niet zoveel zeggen. Ik had hetzelfde met mijn zoon maar daar was hij met 20 weken genoeg weggetrokken bij de uitgang. Fijn dat ze nog even met 30 weken voor de zekerheid kijken. Je kunt maar beter zeker zijn.

Hoi,

Wat fijn die goede berichten! Ik ben eerder vanavond ook geweest en ook hier uitsluitend positief. Volgens mij boffen we wel met z'n allen hoor!

Het is nog steeds een meisje met net al haar broer een iets groter dan gemiddelde bol, hihi en in tegenstelling tot haar broer lange beentjes. Wat een super-avond!

Terug
Bovenaan