20 weken echo

hoi meiden

vanmiddag om 16 uur heb ik de 20 weken echo ben er echt wel zenuwachtig voor merk ik zelf. vanmorgen half 6 klaar wakker en niet meer geslapen en vanacht paar keer en nu ben ik stik saggo dus ja toch zenuwen hoop maar dat het snel middag is dan kan ik mijn zoontje weg gaan brengen dan naar vk dan door voor echo dan vliegt hoop ik de tijd

jullie horen vanavond meer

veel liefs

Ow wijffie!!!
Ik weet zeker dat het allemaal goed is,...niet zenuachtig zijn en lekker genieten van die minuten dat je naar je beeb mag kijken!!!!Het is inmiddels 16:16 dus, je zal er al mee bezig zijn,...echt super leuk!!!!!
Ga vanavond gelijk kijken naar of je al wat het opgeschreven hoe het was, ik mag over 9 nachtjes voor de 20 weken echo,...gaat nu echt hard heh!!!!
Nou meis,..ik lees het allemaal nog wel!
Heel veel liefs,dikke kus Nance

hoi meiden

gelukkig alles goed!!!! en hier een 2e knul op komst

was zo leuk om ff te gluren naar de beeb maar jammer dat de placenta aan de voorkant rechterkant zit dus voel de kleine veel minder wat ik al wel beetje had verwacht.

verder had ik het gewoon ff heel druk haha maar hier dan eindleijk bericht

Gefeliciteerd! Wat fijn!

We verwachten een tweeling en afgelopen maandag zijn wij voor de termijnecho geweest. Zo bijzonder!! Alles goed en alles erop en eraan. Een hele opluchting.....

Geniet van jullie prachtige wondertje!!

Liefs Anna

Hey moppie wat leuk dat je ook een jongetje krijgt!!!Kanje lekker jongens dingen gaan scoren!!!!Hey nog wat....Weet je nog dat ik die test deed ong 12 dagen voordat ik kon testen, dat die positief was??????
Nou blijk dat ik 1,5 week verder bent, konden ze opmeten via de hersens,...dus waarschijnlijk was het dan toch een goeie test, wat toen niet kon!!!!De datum blijft wel staan, maar waarschijnlijk ga ik dan toch een februari mamma worden:)!!!Grappig heh!
Dikke kus Liefs Nance en ben super blij dat alles goed was me je.
Vind je het misschien leuk om met mij te facebooken???Lijk me echt super, omdat we elkaar al zolang aan het volgen zijn!!!!
Je kan mij vinden onder de naam nancy van Iwaarden.
Hoop dat je me toevoegd!

Terug
Bovenaan