20 weken echo

Vanochtend de 20 weken echo gehad. Geen bijzonderheden gezien dus een goede uitslag. Heerlijk.... en we krijgen weer een meisje! Jongste helemaal blij natuurlijk want die vond een broertje maar stom. Net al even de eerste roze kleertjes gescoord.
Het kamertje waar de kleine komt is al bijna leeg en dan kunnen we beginnen met het inrichten. Erg leuk klusje moet ik zeggen.

Jeeee! Heerlijk dat het allemaal goed was! Ik moet nog een weekje wachten en dan mag ik ook voor de 20 weken echo!! Echt aftellen! We willen na de echo ook gaan shoppen om het eerste (eigen) pakje voor de beeb te kopen!

Veel plezier met het kamertje!
Liefs,

Fijn dat als goed was! Ben jaloers op degenen die al kunnen klaarmaken in de baby kamer. Moet hier eerst nog een kamer op zolder komen. Streven is dat t half februari klaar is en ik dan tijdens mn verlof de babykamer kan inrichten. Qua verf ed hoeft er niets meer. Commode en kast staan er nog, maar zou ij zijn als alles klaar is.

Fijn dat alles goed is. Toch het allerbelangrijkste, niet?
En een meisje! Wat leuk. Het lijkt erop dat april met name een mannen-maand is:)

Het aanschaffen van meubeltjes gaat hier goed, er moet alleen nog een mega-opruim-actie plaatsvinden voordat wij zover zijn dat we kunnen gaan inrichten. Daar zie ik wel tegenop.... :-(

Terug
Bovenaan