20-weken-echo

Dag ladies,

Wij hebben maandagavond de 20-weken-echo gehad (met 19w1dg) en alles was gelukkig goed!!!
Ik was toch wel zenuwachtig, het blijft een wondertje als het allemaal goed gaat. Maar alles was goed te zien en zag er normaal uit volgens de gynaecoloog.

Ook de genitaliën :)
Hoe die eruit zagen hebben wij zelf echter niet gezien, want we willen niet weten of we een zoon of dochter krijgen dus op dat moment hebben we niet naar het scherm gekeken. hij vroeg nog wel wat we nu al hebben (twee zoons), best raar dat hij onze toekomstige gezinssamenstelling al kent..
Maar de verloskundigen krijgen het ook niet te horen zodat zij zich niet kunnen verspreken. Ik ga zelf helemaal uit van nog een jongetje, dat ken ik nou eenmaal dus het lijkt me heel logisch om nog een klein mannetje te krijegn. Maar een meisje is ook welkom hoor, dat zou ik net zo leuk vinden.

We zullen het zien eind okt./begin november!

Jullie allemaal ook succes met de echo's!

Wat fijn dat alles goed is tot nu toe. Toch een hele geruststelling.
Ik ben pas over twee weken aan de beurt en hoop zo dat alles goed is.

Heb ook nog je berichtje gelezen op mijn discussie ' een derde zoon' op het zwanger zijn forum.
Fijn toch dat jij geen specifieke dochterwens hebt. Dan maakt het helemaal minder uit.
Ik had dat wel en ondanks dat ik een derde zoon ook heel leuk had gevonden ben ik toch dol gelukkig dat mijn droom uitkomt.
Ik hoop natuurlijk dat dit nogmaals bevestigd wordt met de 20 weken echo.

Nou jullie lekker genieten van jullie derde wonder.
En inderdaad wel grappig dat er nu iemand is die weet hoe jullie gezinssamenstelling wordt. Haha.

Groetjes mama3007

Ja superfijn voor je dat je toch nog een dochtertje krijgt :)
Geniet van het voorutizicht en inderdaad hopelijk een goede echo met nogmaals bevestiging van het geslacht :)

Succes!

Wat fijn dat alles goed is..idd altijd weer spannend!wij moeten wachten tot 2 juli..maar volgende wk weer naar de gyn en we hopen dan het geslacht te horen,we willen het wel graag weten.ben dan 18 weken.
Voelen jullie de kleine ook al schoppen?

Fijn dat alles goed is! Dat je jezelf kunt bedwingen om dan niet te kijken!! Wij moeten nog 5 dagen geduld hebben, dan hebben we ook de 20 weken echo (met 20 weken en 6 dagen). Ik vind het zooooo spannend! Natuurlijk om te zien of alles nog goed gaat en omdat we dan weten of we een zoontje of een dochtertje krijgen. Ik kan dus ECHT niet nog 20 weken wachten voor dat we dat weten;) Ongeduldig...

Blijft altijd weer spannend en lekker om bevestiging te krijgen dat alles goed gaat tot zover. Wij moeten nog even een paar weekjes geduld hebben voor we weer mogen gluren. Wil ook niet weten wat het wordt. Ben allang blij dat het een baby word :) stel je voor, komt het eruit zeggen ze gefeliciteerd met uw puppy, dat zou pas een domper zijn....!
haha ( heb ik s' gedroomd vandaar)

Super dat alles goed was, blijft toch wel een spannend moment. Weer een mijlpaal!

Ik heb hem over iets minder als 2 weken. Ben EEG benieuwd, blijft leuk om een kijkje te nemen!

Terug
Bovenaan