20 weken echoo gehaddd!!!

hoiii lieve aanstaande moeders :))

Heb gisteren mijn 20 weken echo gehad. Ik was zoooooooooooo gespannen en nieuwsgierig naar het geslacht. Om te beginnen ondanks 16 weken overgeven is mijn baby behoorlijk goed ontwikkeld. Ze was zelfs zo overdonderd van hoe goed dat die baby gegroeid en ontwikkeld was, dat ik mijn ogen en oren niet kon geloven en als opmerking gaf ze dan nog "'zouden we de kans hebben om zelf een gezond baby te Creëren, beter dan dit kan gewoon niet.' Onbeschrijfbaar gevoel om te horen dat het heel goed gaat met het kindje, was vooral heel bezorgd om zijn ontwikkeling omdat ik heel weinig binnen kon houden, maar ja ergste is voorbij het gaat goed met baby en met mij ondertussen ook stukken beter, vooral na mijn 20 weken echo echt een OPPEPPERTJE om de rest van mijn zwangerschap positief door te brengen. Ow ja en dan het geslachttt it's a boyyyy :)))))) ik ben nog niet bevallen maar ik kijk al uit naar mijn tweede zwangerschap ahahahh :D is toch een zegen van god om moeder te zijn, dat je een leven in je buik ziet groeien en voel je die schoppen. Als ik de kans zou krijgen ik zou mijn baby voor de rest van mijn leven in mijn buik willen houden hehe :D tot zover mijn eerste helft van mijn zwangerschap. Op naar de andere helft.

Succes met jullie zwangerschapp xxxx
 
Fijn joh!!!!!! Zeker een zegen van God om zo'n groot wonder bij je te mogen dragen. Nu wil je het graag onder je hart blijven dragen, maar ik geloof vast dat je tegen het eind niet kunt wachten om het in je armen te houden.
Super fijn dat het zich zo goed ontwikkeld, dat is niet bij iedereen zo! Geniet ervan! En een jongen is leuk hoor.... ben zelf ook net bevallen van een kerel! Heel anders dan een meisje, maar ook heel mooi!

xx
 
he meis wat een prettig gevoel, nu kan je lekker genieten van je mannetje en lekker shoppen, ik merk dat iedereen de meeste dan hier op het forum weten wat het wordt hahaha, wij laten iedereen dus ook familie en ons zelf een verassing, wij wllen het pas weten als het geboren is.

Ene kant ben ik wel heel nieuwschierig nog erger dan bij onze dochter maar ik hou het vol moet nog 8 weken dus schiet al op.

Op het laatst kan je niet wachten tot je het in je armen hebt, zeker nu wij al een dochter van 3 hebben mis ik toch echt het babytje, elke leeftijd is leuk hoor maar baby is ook leuk lekker vertroetelen en zo klein maar ook kwetsbaar.

Ga er lekker van genieten en is zeker een wonder ten eerste dat je zwanger bent en dat het nog gezond is ook.

liefs
 
Hallo Muzeyin,

Fijn om te horen dat alles goed gaat met je kleine knul..
En ik ken het gevoel van de 2e zwangerschap ik heb nu ook het gevoel kom maar op met die 2e

Liefs Meisje1990
 
Wat ontzettend fijn dat alles zo goed gaat ondanks het vele overgeven! Van harte gefeliciteerd dat het kleine ventje zo mooi in jouw buik aan het groeien is.

Ook ik vind het heel herkenbaar, het praten over de 2e terwijl je nog zwanger bent van de eerste. Toevallig hadden ik en mijn vriend het er gisteren nog over, haha!

Zwanger zijn blijft een wonder, elk schopje en beweginkje is een wonder en als je dat mag meemaken dat is gewoon prachtig.
Heel veel plezier en geluk met de rest van je zwangerschap en straks met je kindje!
 
Terug
Bovenaan